دادفرنیا: از رسانه های اصفهان گله‌مندم

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان: در رسانه های ورزشی اصفهان اسم از ورزشی برده می شود که من به عنوان یک ورزشکار اسم آن ورزش را نمی‌دانم ولی در این شرایط حتی نیم نگاهی به لیگ دسته یک بستکبال و تیم جوان و بومی استان نمی شود.

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان: در رسانه های ورزشی اصفهان اسم از ورزشی برده می شود که من به عنوان یک ورزشکار اسم آن ورزش را نمی‌دانم ولی در این شرایط حتی نیم نگاهی به لیگ دسته یک بستکبال و تیم جوان و بومی استان نمی شود.
امید دادفرنیا سرمربی تیم بسکتبال خانه بسکتبال در گفتگو با ایمنا، اظهارکرد: متاسفانه درهفته اول لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور بر اثر یک بی تجربگی مقابل بوشر متحمل شکست شدیم، شاید دلیل آن میانگین سنی کمتر از 22 سال بازیکنان تیم باشد و این در حالی است که در تیم های رقیب از بازیکنان بزرگسال استفاده می شود؛ در تیم بوشهر هم چندین بازیکن بزرگسال و با قرارداد های سنگین بازی می کنند ولی متاسفانه قرارداد های ما تقریبا در حد صفر است ولی هدف اصلی ما و مجموعه تیم بومی و جوان خانه بستکبال پشتوانه سازی برای بستکبال استان است شکست را مقدمه ای بر پیروزی می دانیم.
وی در خصوص پیروزی تیمش مقابل نفت امیدیه در هفته دوم لیگ دسته یک تصریح کرد: نفت امیدیه چندین سال است که در لیگ دسته یک قهرمانی یا نائب قهرمانی را تجربه کرده ولی علیرغم اینکه هرسال مجوز حضور در سوپر لیگ را دریافت کرده اند سیاست های باشگاه به گونه ای بوده که در سوپر لیگ شرکت نکنند.
سرمربی تیم خانه بستکبال تصریح کرد: این تیم در سال گذشته نائب قهرمان شدو به سختی متحمل باخت شده اند. آن‌ها هم بازیکنان سوپر لیگی با قردادهای بالا دارند ولی همین بازیکنان که قبلا سابقه حضور در سوپر لیگ داشته اند با آن همه تجربه در مقابل بازیکنان جوان و جویای نام خانه بستکبال در امیدیه متحمل شکست سنگین شدند.
دادفر نیا تاکی کرد: نمی دانم چرا رسانه های استان نگاهی به این تیم جوان و کاملا بومی ندارند؟ معدود افرادی از رسانه پیگیر وضعیت تیم هستند و ما و مجموعه تیم خانه بستکبال را حمایت می کنند. در رسانه های ورزشی اصفهان اسم از ورزشی برده می شود که من به عنوان یک ورزشکار اسم آن ورزش را نمی‌دانم ولی در این شرایط حتی نیم نگاهی به لیگ دسته یک بستکبال و تیم جوان و بومی استان نمی شود.
وی ادامه داد: هزینه های تیم از طریق هیئت بستکبال استان تامین می شود ولی متاسفانه یا خوشبختانه باید بگویم ما تیمی را در هفته دوم رقابت هاب لیگ دسته یک شکست داده ایم که قرارداد یک بازیکنش به اندازه تمام بازیکنان و کادر فنی مت بود ولی من برای خودم و بچه های تیمم خوشحالم که انقدر به شهرشان علاقه دارند. آن‌ها بدون کوچکترین چشم داشتی در حال رقابت هستنند و هیچگاه از تلاششان کم نکرده اند ولی من گله مند رسانه های ورزشی استان هستم که امیدوارم این نگرنش تغییر پیدا کند .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار