تجلیل از تلاشگران برتر سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه

در آیینی از تلاشگران برتر سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه و دانشجویان و دانش آموزان برترخانواده های کارکنان و رانندگان سازمان تجلیل شد.

تجلیل از تلاشگران برتر سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه

اصفهان امروز-در آیینی از تلاشگران برتر سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه و دانشجویان و دانش آموزان برترخانواده های کارکنان و رانندگان سازمان تجلیل شد.

شهردار شاهین شهر در این آیین با قدردانی و تشکر از زحمات کارکنان و رانندگان خدوم سازمان برای ارائه خدمات مطلوب و شبانه روزی به شهروندان عزیز شهر گفت: امروزه صنعت حمل و نقل یک صنعت ویژه و خاصی است و توجه و مدیریت آن روش های نوینی را می طلبد.

حسین امیری ادامه داد : سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه یک سازمان خدماتی است و خدمات آن به همه قشرهای جامعه ارائه می شود و مدیران سازمان باید به نحوی برنامه ریزی نمایند و سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه توانسته با ابتکارات و خلاقیت ، خدمات خود را در سطح شهر توسعه داده و رضایت مندی بسیار خوبی در سطح شهر فراهم نماید.

وی افزود : ناوگان حمل و نقل سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه روزانه 65 هزار شهروند شاهین شهری را با 127دستگاه اتوبوس جابه جا می نماید و خوشبختانه در بخش امکانات سازمان با حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش های بسیار خوبی از جمله احداث ایستگاه اتوبوس هوشمند شهید خرازی، پارک سوار خیابان آیت الله طالقانی،ساختمان سازمان اتوبوسرانی و... صورت گرفته است.

شهردار شاهین شهر با اشاره به پروژه عظیم مترو شاهین شهر به اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه شروع تا آرزوی دیرینه شهروندان تحقق یابد.

امیری تأکید نمود: شهرداری شاهین شهر علی رغم مشکلات مالی ، در حد بضاعت خود از برنامه ها و اقدامات سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه حمایت نموده تا کارکنان و رانندگان زحمتکش این سازمان بتوانند خدمات مطلوبی را به شهروندان عزیز شهر ارائه نمایند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه نیز در این آیین ضمن خوش آمدگویی به اعضای حاضر در مراسم و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: علی رغم اینکه سال گذشته در سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه وضعیت مالی نامناسبی وجود داشت ولی با عنایت حق تعالی اقدامات بسیار خوبی در این سازمان از جمله رتبه نخست در اولین نمایشگاه صنعت حمل و نقل کشور،احداث ایستگاه اتوبوس هوشمند،سرویس دهی فعال و مناسب علی رغم عمر بالای 10 سال ناوگان و ... با حمایت های همه جانبه هیئت مدیره ،شهردار و شورای اسلامی شاهین شهر اتفاق افتاد .

رضا رضایی از طرف خود و همکاران سازمان از شهردار شاهین شهر که همواره در تمام فراز و نشیب ها حامی و یاور سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه بوده اند و حاصل آن موفقیت ها و توفیقات خوب در سازمان بوده است تشکر ویژه نمود.

وی تصریح کرد: در سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه کمیته ای برای امتیازدهی به رانندگان خدوم ناوگان تشکیل گردیده که رانندگان بر اساس شاخصه هایی رتبه های ممتاز را کسب می نمایند تا حقی از کسی ضایع نگردد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شاهین شهروحومه همچنین از کارکنان و رانندگان پرتلاش سازمان اتوبوسرانی شاهین شهروحومه که همکاری و همراهی آنان موجبات رضایت شهروندان فهیم شهر را فراهم نموده تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این آیین از تلاشگران نمونه سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه و نیز دانشجویان و دانش آموزان برتر خانواده بزرگ سازمان قدردانی و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار