10 مجروح حوادث ترافیکی شب گذشته

سخنگوی اورژانس استان اصفهان از وقوع حوادث رانندگی شب گذشته در محورهای چادگان و مبارکه و مجروح شدن ۱۰ سرنشین خودروهای این تصادفات رانندگی خبر داد.

سخنگوی اورژانس استان اصفهان از وقوع حوادث رانندگی شب گذشته در محورهای چادگان و مبارکه و مجروح شدن ۱۰ سرنشین خودروهای این تصادفات رانندگی خبر داد.
عباس عابدی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به حادثه رانندگی شب گذشته در شهرستان چادگان اظهار کرد: این حادثه ساعت عصر روز گذشته و به دنبال برخورد پیکان با دیوار در محور چادگان- حجت آباد اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس به محل این تصادف رانندگی اعزام شدند، افزود: نیروهای امدادی پیش بیمارستانی پنج نفر مصدومان این حادثه رانندگی را که یک مرد ۵۳ ساله و دو زن ۵۲ و ۲۹ ساله و دو کودک و نوجوان هفت و ۱۴ ساله بودند را بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل کردند.
سخنگوی مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان از وقوع حادثه رانندگی دیگری در محور مبارکه - اصفهان خبر داد و گفت: این حادثه شامگاه پنجشنبه بر اثر واژگونی سمند رخ داد.
عابدی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی اورژانس پنج مجروح این حادثه رانندگی را که سه مرد و دو نوجوان بودند را به بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان مبارکه منتقل کردند.
وی تاکید کرد: شهرستان چادگان دارای دو پایگاه شهری و جاده‌ای و ۱۹ نفر پرسنل است که به صورت شبانه روزی به امدادرسانی به مصدومان و بیماران اورژانسی مشغول هستند.
سخنگوی مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان مبارکه در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد، گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان با ظرفیت پنج پایگاه شهری و جاده‌ای، یک اتاق فرمان، ۲۶ نفر پرسنل و هفت دستگاه آمبولانس شامل پنج خودروی اصلی و دو خودرو سیار به صورت رایگان و شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار