«دونالد سلمان» بر دیوار گالری‌های اصفهان

این هفته 5 گالری در معرض دید عموم اصفهانی‌ها قرار گرفته است، که در بین این نمایشگاه‌ها گالری کاریکاتور «دونالد سلمان» نیز به چشم می‌خورد.

این هفته 5 گالری در معرض دید عموم اصفهانی‌ها قرار گرفته است، که در بین این نمایشگاه‌ها گالری کاریکاتور «دونالد سلمان» نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش فارس ، این هفته تنها 5 گالری در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است، که در بین این نمایشگاه‌ها گالری کاریکاتور «دونالد سلمان» نیز به چشم می‌خورد؛ در هفته دوم آذرماه گالری‌ها به هنرهای نقاشی و عکس محدود شده و نمایشگاهی از هنرهای دیگر برگزار نشده است.

مردم هنردوست و علاقه‌مندان به هنرهای نقاشی و عکاسی می‌توانند برای تماشای آثار عکس و نقاشی به گالری‌های گذار، پنج او هفت، دیدار، نقش‌خانه و عمارت سعدی مراجعه کنند و اوقات فراغت خود را در این روزهای سرد سال در محافل گرم هنری گالری‌ها با تماشای این آثار هنری سپری کنند.

* گالری گذار

نمایشگاه عکس با عنوان «باد عقربه‌ها را جابجا می‌کند» آثار سهراب پرواز در گالری گذار برگزار شده است؛ این نمایشگاه که از 9 آذر گشایش یافته است تا 3 دی ادامه ‌دارد، این گالری از ساعت 11 تا 20 میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به عکس و عکاسی خواهد بود؛ مکان برگزاری این نمایشگاه خیابان حکیم نظامی،کوچه سنگ تراش‌ها، نبش بن‌بست 17 سعدی، پلاک 15، گالری گذار است.

* نمایشگاه پنج او هفت

در پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت پنج او هفت نمایشگاه نقاشی با نام «پشت هیچستان» برگزار شده است؛ این گالری نقاشی از آثار مهرنوش ایمانی در خیابان کمال، انتهای کوچه 10، پشت تکیه حاج میرزا داوود در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است، بازدید از این نمایشگاه ازساعت 17 آغاز شده و تا ساعت 21 ادامه میسر خواهد بود؛ برای تماشای این آثار تا 21 آذر ماه فرصت باقیست.

* نمایشگاه کاریکاتور «دونالد سلمان»

آثار کاریکاتوری سید مسعود شجاعی طباطبایی با عنوان «دونالد سلمان» از روز 8 آذر بر روی دیوار گالری حوزه هنری استان اصفهان رفته است؛ این گالری تا 19 آذر در دو ساعت مختلف 9 تا 11 و 15 تا 18 برای عموم مردم امکان بازدید قرار داده است، این نمایشگاه که در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی قرار دارد، این روزها میزبان تماشاگران و میهمانان علاقه‌مند به کاریکاتور است.

* گالری نقش خانه

گشایش نمایشگاه نقاشی «لحظه‌های کوچک من» در روز 8 آذر بوده است؛ این گالری نقاشی که آثار نرگس بیگ‌مرادی است تا 13 آذر در حوزه هنری ادامه‌ دارد، مردم می‌توانند برای تماشا و بازدید از این نمایشگاه در دو ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 به خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، مجتمع سوره، گالری نقش‌خانه مراجعه کنند.

* گالری دیدار

از 2 آذرماه گالری دیدار نمایشگاه جدید خود را افتتاح کرده است، این نمایشگاه نقاشی با عنوان «فرشته‌ها» از آثار حسین تحویلیان تا 15 آذرماه ادامه‌ دارد و ساعات بازدید از این گالری از ساعت 16 تا ساعت 20 عنوان شده است؛ این نمایشگاه در خیابان توحید، خیابان شهید قندی (مهرداد)، کوچه 3 شهید قاسمی، پلاک 6 قرار گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار