غلامی: فوتبالی‌ها می‌دانند در تیم ملی امید چه خبر است

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در فرصت مناسب همه‌چیز را در خصوص تیم ملی امید خواهم گفت و برای کسانی که فوتبال را می‌شناسند روشن است که در تیم ملی امید چه خبر است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در فرصت مناسب همه‌چیز را در خصوص تیم ملی امید خواهم گفت و برای کسانی که فوتبال را می‌شناسند روشن است که در تیم ملی امید چه خبر است. عارف غلامی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با عدم دعوتش به تیم ملی امید، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌خواهم در رابطه با این موضوع صحبت کنم و در فرصت مناسب همه‌چیز را خواهم گفت برای کسانی که فوتبال را می‌شناسند روشن است که در تیم ملی امید چه خبر است.
وی افزود: بازی مقابل پارس جنوبی بوشهر را خوب شروع نکردیم و مهاجم تیم روی یک کرنر به عقب آمد و می‌خواست به خط دفاعی کمک کند که متأسفانه بر روی یک صحنه به صورت اتفاقی پنالتی داد و تیم یک بر صفر عقب افتاد. در ادامه بازی تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، در این بازی کادر فنی شناختی از بازیکنان نداشتند، اما برای شروع خوب بود و توانستیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به کادر فنی جدید امید زیادی داریم و می‌خواهیم حداکثر امتیازات لازم را کسب کنیم. ذوب‌آهن با تمام قدرت به مصاف حریفانش می‌رود تا بهترین نتیجه را بگیرد.
غلامی با بیان اینکه در بازی با فولاد خوش‌شانس نبودیم، افزود: از لحاظ روحی، امکانات و نوع تمرین در سطح بالایی هستم و تنها برای بازگشت به روزهای خوب ذوب‌آهن به یک پیروزی نیاز داریم. در گذشته این اتفاقات برای تیم افتاده است و تنها با یک پیروزی توانسته‌ایم به روند خوب برگردیم که امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده موفق شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار