تا چند ماه آینده بازار به ثبات بیشتری خواهد رسید

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه تا چند ماه آینده بازار کالاهای اساسی به ثبات بیشتری خواهد رسید، گفت: با آرام شدن وضعیت بازار، مردم آرام‌آرام به سمت چانه‌زنی می‌روند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه تا چند ماه آینده بازار کالاهای اساسی به ثبات بیشتری خواهد رسید، گفت: با آرام شدن وضعیت بازار، مردم آرام‌آرام به سمت چانه‌زنی می‌روند. رسول جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود کاهش نرخ ارز همچنان شاهد افزایش هفتگی قیمت کالا و اجناس در بازار هستیم، اظهار کرد: بخشی از این مسئله طبیعی است و بخشی از آن تخلف است که با آن برخورد شده و همچنین روزانه چند پرونده از سوی اصناف به تعزیرات ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه با آرام شدن وضعیت بازار، مردم آرام‌آرام به سمت چانه‌زنی می‌روند، تصریح کرد: در این شرایط فروشنده برای ایجاد جذابیت بیشتر خریدار، راضی به فروش اقساطی می‌شود، بنابراین تا چند ماه آینده بازار به ثبات بیشتری خواهد رسید.
رئیس اتاق اصناف اصفهان افزود: مثلاً تا مدتی قبل در بازار لوازم‌خانگی مشتریان تنها با پرداخت وجه می‌توانستند اقدام به خرید کنند، تأکید کرد: خوشبختانه اکنون اوضاع اندکی بهتر شده و به سمت می‌رود که فروشنده کالای خود را به صورت چک و تخصیص اقساط به مشتری می‌فروشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار