نیروهای اطلاعات جهت بهبود امور نقش هدایتگری ایفا کنند

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای اطلاعات باید نقش هدایت کننده داشته و با راهنمایی مدیران، کارکنان و افراد در جهت بهتر شدن کارها، بر اساس وظیفه دینی چنان رفتار کنند که دوست دارند با خودشان رفتار شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای اطلاعات باید نقش هدایت کننده داشته و با راهنمایی مدیران، کارکنان و افراد در جهت بهتر شدن کارها، بر اساس وظیفه دینی چنان رفتار کنند که دوست دارند با خودشان رفتار شود.به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری اردستان خطاب به نیروهای اطلاعات افزود: باید در مواجهه با مردم و مسئولان دلسوزانه و با مناسب ترین برخورد به برطرف شدن مشکلات کمک کرده و البته در این میان مسئولان اگر گناهی مرتکب شوند، جرمشان سنگین تر از دیگران خواهد بود.
وی بیان کرد: دشمن به دلیل ضربه هایی که از نظام خورده در حال وارد کردن فشار است و در این شرایط نیاز به همراهی بیشتر مردم داریم که آن هم با اخلاق و رفتار خوب مسئولان به دست می آید، زیرا مردم کار صادقانه و بی توجهی را می بینند.
نماینده اردستان اضافه کرد: چالش های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کشور داریم که مسئولان باید به صورت ویژه برای جنگ اقتصادی برنامه ریزی و اعتماد و امنیت مردم را تامین کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به شناختی که از مجموعه مدیریتی اطلاعات در کشور داریم، هدفشان خدمت به نظام و پیشرفت جامعه است و ما هم در این راه به آنها کمک خواهیم کرد.
طباطبائی نژاد در ادامه به دهم آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز اردستان اشاره کرد و وی را شخصیتی شجاع، عالم، باتقوا، متدین و مایه افتخار کشور دانست.
امام جمعه اردستان نیز در این جلسه گفت: امنیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، عدالت، رفاه و آسایش لازمه اداره یک جامعه می باشد و نیروهای اطلاعات از پاسداران حقیقی و از خود گذشته امنیت کشور هستند.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: این نیروها در میان مردم و زیر لوای امام زمان (عج) در حال خدمت هستند اما به چشم نمی آیند که کمترین وظیفه ما تشکر از خداوند به دلیل وجود افرادی است که بدون چشمداشتی از امنیت کشور پاسداری می کنند.
همچنین فرماندار اردستان با اشاره به وسعت افزون بر 11 هزار و 500 کیلومتر مربعی و قرار گرفتن این شهرستان در جوار کویر و جاده ترانزیت تصریح کرد: امنیت کامل و همه جانبه در منطقه برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
حمیدرضا تاملی یادآور شد: کمبود جمعیت موضوع مهمی است که موجب شده تا شهرستان به واسطه آن از بسیاری امکانات مادی و عمرانی برخوردار نشود و این شرایط هم به نوبه خود مهاجرت را به همراه داشت.
وی اضافه کرد: رقابت های سنگین سیاسی نیز مشکلاتی را در شهرستان داشته که در کنار رقابت های محلی کار را مشکل کرده و فضای خاصی را به وجود آورده است.
فرماندار اردستان تاکید کرد: این خطه از نظر نیروی انسانی و همچنین در زمینه های کشاورزی، صنعت و معدن ظرفیت های بالایی دارد و می توان شرایط گذشته را پاسخگو بوده و شرایط کنونی را نیز بهبود ببخشیم.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش شهید مدرس، تصویب روز اردستان و پیگیری ثبت آن در تقویم رسمی را در راستای ارتقای همه جانبه شهرستان ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا، کاظم زاده در ادامه این جلسه به عنوان رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان اردستان معارفه شد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار