بسیاری از شکایات مطرح شده از هیئت فوتبال در حوزه ورزش نیست

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد شکایات و انتقادات مطرح شده علیه هیئت فوتبال استان، گفت: بسیاری از این انتقادات و شکایات انجام شده در حوزه ورزش نیست.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد شکایات و انتقادات مطرح شده علیه هیئت فوتبال استان، گفت: بسیاری از این انتقادات و شکایات انجام شده در حوزه ورزش نیست.
علیرضا امینازاده در گفت‌و‌گو با تسنیم ، جلسه‌ای که چندی پیش بین دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد را مربوط به بررسی عملکرد این هیئت دانست و در خصوص انتقادات مطرح شده درباره عملکرد هیئت فوتبال، اظهار داشت: در جلسه با دادخواه، عملکرد هیئت فوتبال را بررسی کردیم و این ایرادات و مشکلات در حیطه ورزش نیست.
وی ادامه داد: اگر هر شکایتی از هیئت فوتبال وجود دارد به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات برمی‌گردد. ما عملکرد هیئت‌های ورزشی را رصد می‌کنیم تا اگر مشکلی وجود داشته باشد، بتوانیم برطرف کنیم. با دبیر هیئت فوتبال استان در خصوص صدور برخی از ابلاغ‌های روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها، صحبت شد و حتی درباره هیئت اردستان، خود دبیر هیئت به این شهرستان رفت تا موضوع را پیگیری کند.
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی درباره حکم سرپرستی نواب رئیس هیئت فوتبال و صحبت‌های دبیر هیئت درباره برگزاری مجمع، گفت: اگر در یک مجمع انتخاباتی از طرف اعضای مجمع، تفویض اختیار شده باشد و آنها تأیید کرده باشند که رئیس هیئت می‌تواند این کار را انجام دهد، به منزله آن است که مجمع با آن کار موافقت کرده است.
امینازاده در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره عدم برخورداری نواب رئیس هیئت فوتبال از رأی مجمع، خاطرنشان کرد: این ایراد دارد و قانوناً باید رأی‌گیری انجام شود. ما در این موضوع دخالت نکردیم، اما این موضوعی است که باید از طریق فدراسیون فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیگیری شود. در بحث سرپرستی، قبلاً به ما اعلام کردند که رضا دهقان ممکن است نباشد. این را به ما اعلام کردند که او به عنوان نایب رئیس آقایان در حال فعالیت است. درباره نایب رئیس بانوان هم نمی‌دانم که ابلاغ ایشان تأیید شده یا نشده است و اگر چنین چیزی باشد آن را پیگیری می‌کنیم و قطعاً این مسئله را دنبال می‌کنیم تا مشکل رفع شود.
وی با اشاره به انتقادات مطرح شده از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای انتخاب هیئت فوتبال به عنوان هیئت برتر استان، بیان داشت: با توجه به فعالیت‌های ورزشی و عملکرد سال 96 هیئت‌ها، آنها را رتبه‌بندی کردیم. بعضی از انتقادات مطرح شده، اصلاً در حوزه ورزش نیست. شکایات انجام شده به اداره کار، اعتراضات انجام شده و تأخیر در صدور آی دی کارت‌ خبرنگاران برای لیگ برتر اصلاً در حوزه ورزش نیست که بخواهیم آنها را ارزیابی کنیم. ما فعالیت ورزشی هیئت‌ها را ارزیابی می‌کنیم و بر اساس آن رتبه هیئت‌ها تعیین می‌شود.
امینازاده در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره نحوه برگزاری فستیوال هیئت فوتبال در رده سنی (8-12) سال و عدم حضور باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن در آن، گفت: این موضوع جزء عملکرد هیئت فوتبال محسوب می‌شود. حجم فعالیت‌های هیئتی مانند هیئت فوتبال، بسیار بالا است. البته ما در این ارزیابی، عملکرد سال 96 را لحاظ کردیم، اما در سال 97 درصد رشد آن هیئت را در نظر می‌گیریم.
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: الان مبنای ما سال 96 است و در سال 97 به ما می‌گویند که هیئت فوتبال کجا بوده و به کجا رسیده و این همان درصد رشد است. چه بسا همین مشکلات عنوان شده موجب شود تا درصد رشد هیئت فوتبال کاهش پیدا کند و در سال آینده رشته‌هایی مانند هندبال و یا والیبال رشد خوبی داشته باشند. چون قطعاً هیئتی که حاشیه داشته باشد، این اتفاق برایش رخ خواهد داد. نه فقط هیئت فوتبال، بلکه هر هیئت دیگری اگر حاشیه داشته باشد، قطعاً رشد فعالیت‌های ورزشی آن کم خواهد شد. در نهایت عملکرد سال 97 به ما می‌گوید اتفاقاتی که در این سال در هیئت فوتبال استان رخ داد موجب کاهش عملکرد آنها شده است یا خیر.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار