غلظت آلاینده‌های هوای اصفهان افزایش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: با عبور موج ناپایدار شمالی طی فردا و پس فردا غلظت آلاینده‌های شهر اصفهان افزایش می‌یابد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: با عبور موج ناپایدار شمالی طی فردا و پس فردا غلظت آلاینده‌های شهر اصفهان افزایش می‌یابد.
ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر عبور موج ناپایدار شمالی از روی استان اصفهان است.
وی افزود: با عبور این موج از استان اصفهان بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی و غربی تا پایان وقت امروز پیش بینی می‌کنیم.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه با خروج این سامانه از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی اصفهان خواهیم بود، اضافه کرد: این روند تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و از روز پنجشنبه با ورود موج جدید بارشی به استان از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.
وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: وضعیت دمایی در این بازه زمانی تغییرات محسوسی نخواهد داشت و برای شهر اصفهان نیز در گرم‌ترین ساعات فردا به دمای ۱۷ درجه و در سردترین ساعات به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسیم.
جعفری ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌ گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار