فیلم مستند "قهرمان آخر" و ادای ِدین به سینمای کیمیایی در اصفهان اکران می‌شود‌

فیلم مستند "قهرمان آخر" ساخته جواد طوسی با موضوع زندگی هنری و شخصی مسعود کیمیایی امروز ساعت ۱۷ در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود.

فیلم مستند "قهرمان آخر" و ادای ِدین به سینمای کیمیایی در اصفهان اکران می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فیلم مستند "قهرمان آخر" ساختۀ جواد طوسی با موضوع زندگی هنری و شخصی مسعود کیمیایی امروز در سینما سوره اصفهان با حضور عوامل فیلم اکران می‌شود.
این فیلم به زندگی حرفه ای کیمیایی و آثار به یادماندنی این فیلمساز در سینما می پردازد. در طول فیلم همچنین برخی از لوکیشن های آثار کیمیایی به تصویر کشیده شده است.
"قهرمان آخر" فیلمی چندوجهی است؛ فیلم پرتره‌ای درباره کیمیایی نیست، اما درباره تاثیرات مسائل پیرامونی زندگی کارگردان بر آثارش می‌گوید.
در این فیلم با توجه به استفاده کارگردان از برش‌هایی از سکانس‌های جذاب سینمای کیمیایی، چه قبل و چه بعد از انقلاب، برای نسل قدیمی سینما خاطره‌بازی جذابی می‌شود و برای نسل امروز مخاطبان سینما تعریفی به حد وسع از سینمای کارگردانی که نامش همیشه آن‌قدر کاریزما دارد که حتی اگر فیلم‌های اخیرش را دوست نداشته باشیم، دیدن آثارش را از دست نمی‌دهیم و این چیز کمی نیست.
فیلم "قهرمان آخر" پس از چندین حضور موفق در جشنواره فیلم‌های ایرانی در لندن سینما حقیقت، در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار