ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ از ۱۶ آذر آغاز می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و موسسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و ۲۴ دوره المپیاد علمی دانشجویی از روز جمعه ۱۶ آذر از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و موسسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و ۲۴ دوره المپیاد علمی دانشجویی از روز جمعه ۱۶ آذر از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.
حسین توکلی در گفت وگو با میزان از شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و موسسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و ۲۴ دوره المپیاد علمی دانشجویی از روز جمعه ۱۶ آذر از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز یک شنبه ۲۵ آذر ماه پایان می‌یابد. هر یک از داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنما باشند که هم زمان با شروع ثبت نام بر روی سایت قرار می‌گیرد باشند.
سخگوی سازمان سنجش گفت: بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در دو کد رشته (یک کد رشته اصلی انتخاب اولویت یک کد رشته شناور) مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام کنند. بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ و همچین اولین مرحله ۲۴ المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز پنج شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.
توکی در ادامه افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد؛ لذا از داوطلبان خواهشمند است برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمایی مربوط از روز دوشنبه ۲ اردیبهشت لغایت چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان آموزش سنجش کشور نسبت به دریافت پرینت اقدام نمایند.
توکلی گفت: داوطلبانی که متقاضی دو کد رشته هستند برابر ضوابط دو کارت شرکت در آزمون برای این افراد صادر می‌شود. پس از برگزاری آزمون و تصحیح و محاسبه نمرات خام، تراز و نمره کل برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه اقدام به صدور کارنامه نتایج اولیه خواهد شد و کارنامه نتایج اولیه کلیه داوطلبان برابر برنامه زمانی مندرج بر روی دفترچه آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. بدیهی است کلیه داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته می‌شود می‌توانند برابر ضوابط و قوانین مندرج بر روی دفترچه نسبت به انتخاب کد رشته هالی محل تحصیل مورد علاقه خود از کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام نمایند.
سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمامی داشگاه‌های و موسسات آموزش علی مطابق قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب دوره‌های تکمیلی ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.
توکلی در ادامه گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط و ضوابط تاریخ و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته و ۲۴ دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور امروز ۱۱ آذر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار