افزایش 8 درصدی آمار مصدومان حوادث کار تا پایان مهر ماه

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: آمار مصدومان ناشی از حوادث کار تا پایان مهر ماه امسال با 1683 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: آمار مصدومان ناشی از حوادث کار تا پایان مهر ماه امسال با 1683 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.
علی سلیمان پور با اشاره به افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی استان در هفت ماه نخست امسال به ایسنا، گفت: در هفت ماه نخست امسال، 727 نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند که اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با تعداد 661 نفر، 9.8 درصد افزایش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی امسال در استان، 160 نفر زن و 567 نفر مرد بودند، افزود: بيشترين تلفات حوادث ترافیکی با 454 نفر در جاده‌هاي برون‌ شهري، 235 نفر در مسيرهاي درون ‌شهري، هشت نفر در راه های روستایی و ... گزارش شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه همچنين در این مدت 17 هزار و 335 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکي قانوني استان اصفهان و مراکز تابعه آن مراجعه كردند، گفت: از اين تعداد چهار هزار و 777 نفر زن و 12 هزار و 558 نفر مرد هستند. آمار مصدومان حوادث ترافیکی تا پایان مهر ماه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 10.6 درصد بیشتر شده است.
وی به افزایش آمار فوت ناشی ازحوادث کار در هفت ماه نخست امسال اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان مهر ماه، 63 مرد به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفتند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 45 نفر بیشتر است.
وی یادآور شد: بیشترین دلیل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار با 1683 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل که 1559 نفر بود، هشت درصد افزایش داشته است، افزود: در مهر ماه امسال 13 نفر به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفتند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 نفر بیشتر شده است.
سلیمان پور گفت: آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در مهر ماه امسال 248 نفر شامل 10 زن و 238 مرد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 22.2 درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار