مرضیه برومند: روز به روز به سینمای کودک آرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم مسائل سیاسی نتواند تاثیرات منفی در مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه کودک بگذارد.

مرضیه برومند: روز به روز به سینمای کودک آرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

مرضیه برومند در گفت‌و گو با خبر نگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: این اتفاق بسیار خوشحال کننده و امیدوار کننده است که اصفهان دوباره می‌تواند میزبان این جشنواره باشد.
وی با بیان اینکه نام اصفهان با جشنواره عجین است، افزود: امیدواریم جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان بماند و به شهرهای دیگر نرود، جشنواره بدون اصفهان مزه‌ای ندارد.
کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: امیدوارم این تداوم جشنواره در اصفهان باعث شود مسیر رو به رشد و ترقی را ادامه دهیم و زیر ساخت‌ها بیشتر آماده شود همین که اکنون سینمای خانواده در اصفهان آماده برگزاری جشنواره است یک قدم پیشرفت را نشان می‌دهد.
برومند با بیان اینکه هر سال که به اصفهان باز می‌گردم متوجه تغییرات بسیاری می‌شوم، تصریح کرد: امیدوارم اصفهان خودش تهیه کننده فیلمهای کودکان باشد و شاهد برپایی شهرک سینمای کودک در اصفهان باشیم. هرسال که به اصفهان بازمی‌گردیم احساس کنیم تفاوت بسیاری داشته و روز به روز به سینمای کودک آرمانی نزدیک‌تر می‌شویم چرا که اصفهان این قابلیت بالقوه را دارد.
وی گفت: امیدوارم مسائل سیاسی نتواند تاثیرات منفی بر مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه کودک بگذارد و همه با هم تلاش کنیم تا کودکان تربیت خوب و درست داشته باشند و از منابع فرهنگی مناسبی تغذیه کنند. تغذیه فرهنگی مناسب کودک تاثیر بسزایی بر آینده کشور دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار