ذوب‌آهن باید بازی منطقی را سرلوحه کار خود قرار دهد

پیشکسوت فوتبال ذوب‌آهن گفت: با روی کار آمدن منصوریان و درایت‌های آذری قطعا این تیم به روز‌های خوب خود باز می‌گردد.

پیشکسوت فوتبال ذوب‌آهن گفت: با روی کار آمدن منصوریان و درایت‌های آذری قطعا این تیم به روز‌های خوب خود باز می‌گردد.

به‌گزارش فارس، روز سه‌شنبه پرسپولیس تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود؛ این دیدار جزء بازی‌های معوقه پرسپولیس است.

ذوب‌آهن که نتایج خوبی با امید نمازی سرمربی سابق خود کسب نکرد اکنون با روی کار آمدن علی منصوریان، امید زیادی برای جبران کسب نتایج ضعیف خود دارد؛ منصوریان که در اولین دیدار خود به‌عنوان سرمربی جدید سبزپوشان موفق نبود برای جبران نتیجه بازی گذشته و جلب توجه هواداران و کادر مدیریتی ذوب‌آهن به‌بهترین شکل مقابل نائب قهرمان آسیا ظاهر شود.

رضا صاحبی پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن، در خصوص بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در گفت‌وگویی با فارس مطرح کرد: بازی مقابل تیم‌های لیگ برتری در سال جاری بسیار سخت شده است، تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بازی مقابل آن‌ها سخت است.

وی افزود: پرسپولیس در فصل جاری شرایط خوبی را داشته است و ذوب‌آهن نیز علی‌رقم شایستگی‌هاش در فصل جاری افت کرده و با مشکلات درون باشگاهی دست و پنجه نرم می‌کند؛ با روی کار آمدن منصوریان و درایت‌های آذری قطعا این تیم به روز‌های خوب خود باز می‌گردد.

صاحبی اضافه کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و اگر ذوب‌آهن بازی منطقی را سرلوحه کار خود قرار دهد، نتیجه بازی به‌نفع ذوب‌آهن خواهد شد.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن در خصوص رویارویی علی منصوریان که مدت‌ها در استقلال تهران مشغول بود مقابل رقیب دیرینه آبی‌پوشان یعنی پرسپولیس افزود: تقابل بازیکنان و مربیان سرخ‌آبی همیشه جذاب و سخت بوده است، علی منصوریان سابقه زیادی در خصوص مصاف با پرسپولیس دارد؛ وی با تیم‌های مختلف مقابل سرخ‌پوشان قرار گرفته و همین موضوع تجربه وی را افزایش داده.

صاحبی ادامه داد: علاوه بر بحث رنگ‌ها و استقلال و پرسپولیس این بازی برای منصوریان از منظر دیگری مهم است، منصوریان برای جلب توجه هیأت مدیره و گذاشتن صلاحیت بر روی نام خود به‌عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن به بهترین شکل مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

صاحبی در ادامه پیرامون تاثیر بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس برای بازی هفته آینده سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: قطعا نتیجه دیدار ذوب‌آهن تکمیل کننده بازی سپاهان است اما شرایط سپاهان با ذوب‌آهن متفاوت است، در بازی پدیده 40 هزار تماشگر نقش جهان را تکمیل کردند و این نشان دهنده کیفیت لیگ است.

وی ادامه داد: اگر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس به نتیجه برسد قطعا بازی بعدی سرخ‌پوشان مقابل سپاهان نیز سخت تر خواهد بود و نتیجه گیری سپاهان راحت‌تر خواهد بود.

صاحبی در خصوص شرایط بازی در ورزشگاه آزادی نیز اذعان داشت: بازی در آزادی جو خاصی دارد و سخت است، اما تجربه بازیکنان ذوب‌آهن بالا است و استرس نخواهند گرفت اما در کل شرایط بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در آزادی سخت و است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار