کرسی برقی خانه را به آتش کشید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز آتش‌سوزی در طبقه اول یک منزل در خیابان لاهور به علت استفاده از کرسی برقی گزارش شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز آتش‌سوزی در طبقه اول یک منزل در خیابان لاهور به علت استفاده از کرسی برقی گزارش شد.

فرهاد کاوه آهنگران امروز در گفت‌وگو با فارس در رابطه با آتش‌سوزی در منزل مسکونی در خیابان بیسیم شرقی بین لاهور و اتوبان اظهار کرد: در ساعت 3:37 بامداد امروز یک مورد حریق طبقه اول منزل مسکونی 5 طبقه توسط سامانه 125 اعلام شد، بلافاصله از ایستگاه شماره 4 آتش نشانی که نزدیک‌ترین ایستگاه به موقعیت بود، به همراه افسر کشیک اعزام شدند و پس از 4 دقیقه در موقعیت حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان افزود: در این آتش‌سوزی با توجه به داشتن هیدرانت در منزل آتش مقداری کنترل شده بود، در این منزل جعبه‌های اطفای حریق فعال بود ولی اهالی ساختمان توانایی مقابله کامل با آتش را نداشتند، با توجه به ساعت وقوع این حادثه در 4 طبقه دیگر ساختمان اهالی خواب بودند و با کنترل و مهار این آتش از آسیب دیدن و کشته شدن سکنه که در ساختمان بودند و امکان دودزدگی آن‌ها وجود داشت، جلوگیری به عمل آمد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به 2 اکیپ اطفای حریق و تخلیه اضطراری ساختمان را انجام دادند، ، نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع و اطفای سریع حریق، از گسترش آتش‌سوزی به دیگر طبقات جلوگیری کردند و همچنین کلیه ساکنین 5 طبقه ساختمان را جهت جلوگیری از دودزدگی تخلیه و کلیه واحدها را کنترل کردند.


کاوه آهنگران در ادامه گفت: در این منزل از هیتر برقی برای گرم کردن منزل استفاده کرده بودند که پتو آتش گرفته و منزل دچار آتش‌سوزی شده بود، در همین راستا از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ وجه از وسایل غیراستاندارد برای گرم کردن منزل استفاده نکنند، البته علت دقیق‌تر آتش‌سوزی در دست بررسی است.

غفور راستین مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز در رابطه با مصدومان این حادثه گفت: در ساعت 3:46 حریق به علت آتش گرفتن پتوی کرسی برقی در خیابان بیسیم شرقی بین لاهور و اتوبان به اورژانس گزارش شده بود که با اعزام 3 دستگاه آمبولانس 6 مصدوم این حادثه که یک مرد، 3 زن و 2 کودک بودند به بیمارستان فارابی انتقال داده شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار