مدیر مدرسه پسرانه جنجالی اصفهان برکنار شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، با اشاره به ماجرای کودک‌آزاری در دبستان پسرانه شهر اصفهان با اعلام اینکه مدیر و ناظم این نوبت مدرسه برکنار شده‌اند، گفت: مسئولان اداره کل آموزش‌وپرورش و ناحیه 4 صبح امروز جهت بررسی ابعاد ماجرا در مدرسه حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، با اشاره به ماجرای کودک‌آزاری در دبستان پسرانه شهر اصفهان با اعلام اینکه مدیر و ناظم این نوبت مدرسه برکنار شده‌اند، گفت: مسئولان اداره کل آموزش‌وپرورش و ناحیه 4 صبح امروز جهت بررسی ابعاد ماجرا در مدرسه حاضر شدند. موارد مطرح‌شده در حد ادعا است و هنوز چیزی اثبات نشده است. متهم اصلی که نائب رئیس انجمن مدرسه است تحویل مراجع قضایی شده و این مراجع پیگیر مراحل قانونی پرونده هستند.

علیرضا مهدی در گفتگو با اصفهان امروز افزود: مسئولان آموزش‌وپرورش ناحیه 4 از این فرد به مراجع قضایی شکایت کرده‌اند. هم‌اکنون حراست آموزش‌وپرورش پیگیر ماجرا است تا مشخص شود اگر قصوری توسط مدیران این مدرسه رخ داده است با آنها برخورد شود. مدیر و ناظم این نوبت مدرسه برکنار شده‌اند و هنوز سرپرستی برای این مدرسه تعیین نشده است.

او در مورد تعطیل شدن این مدرسه گفت: این مدرسه به غیر افرادی که مورد آزار و اذیت قرارگرفته‌اند، صدها دانش‌آموز دیگر دارد که حقوقی دارند و باید به تحصیل خود ادامه دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار