انصراف را به کسب نتیجه غیرقابل قبول ترجیح دادم

دونده ملی‌پوش اصفهانی گفت: پس از اینکه شرایط دوی ۲۰۰ متر بازی‌های کشورهای اسلامی را سنجیدم تصمیم به انصراف گرفتم تا در مسابقات بعدی قوی‌تر ظاهر شوم.

انصراف را به کسب نتیجه غیرقابل قبول ترجیح دادم


فرزانه فصیحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: سطح مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی خیلی بالا بود و دونده‌ دارنده مدال نقره ۱۰۰۰ متر سرعت همین رقابت‌ها در سال گذشته رکورد امسال را داشت ولی ما امسال حتی نتوانستیم به مرحله فینال راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اولین‌بار بود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می‌کردم و این رقابت‌ها را تا الان تجربه نکرده بودم. در کل در بازی‌های کشورهای اسلامی دوندگان قوی و آماده‌ای در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در ماده دوی سرعت شرکت کرده بودند، همچنین کشورهای دیگر دوندگان آفریقایی را به خدمت می‌گیرند که این موضوع به ضرر دوندگان ایران است.

فصیحی با بیان اینکه ما هم دوست داریم مدال بگیریم اما بعضی مواقع نمی‌شود، عنوان کرد: کشورهای دیگر در حال پیشرفت هستند ولی ما در حال درجا زدن یا حتی رو به پسرفت هستیم و باید به دنبال دلیل اصلی این موضوع رفت و هرچه زودتر جلوی آن را گرفت.

دونده ملی‌پوش اصفهانی خاطرنشان کرد: یک هفته قبل از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در مسابقات جایزه بزرگ چین شرکت کردم و بلافاصله و بدون ریکاوری برای بازی‌های کشورهای اسلامی عازم باکو شدم و آمادگی کامل برای حضور قوی در این رقابت‌ها را نداشتم.

فصیحی دلیل انصرافش از حضور در ماده ۲۰۰ متر سرعت بازی‌های کشورهای اسلامی را مساعد نبودن شرایطش برای حضور در این بخش عنوان کرد و افزود: قرار نبود در ماده ۲۰۰ متر شرکت کنم چون تخصص من ۶۰ و ۱۰۰ متر است و درست است جزو ترکیب دوندگان ۲۰۰ متر تیم کشورمان بودم اما زمانی که شرایط را سنجیدم تصمیم به انصراف گرفتم. دوندگانی ماده ۴۰۰ متر نیز برای شرکت در دوی ۲۰۰ متر آمده بودند و باید با رقبای خیلی قوی می‌جنگیدم.

وی اضافه کرد: ترجیح دادم با قدرت بیشتری سال آینده در ماده ۲۰۰ متر سرعت بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنم تا اینکه امسال با شرایط و آمادگی کم نتیجه غیرقابل قبولی را به دست آورم.

دونده ملی‌پوش اصفهانی در مورد مسابقات پیش‌رو، گفت: پس از استراحتی کوتاه در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستم که تیرماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار