نونهالان بوکس ۱۰ سال آینده اصفهان را تضمین می‌کنند

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان گفت: نونهالان اصفهان در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی ۶ مدال کسب کردند و این نونهالان می‌توانند ۱۰ سال آینده بوکس اصفهان را تضمین کنند.

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان گفت: نونهالان اصفهان در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی ۶ مدال کسب کردند و این نونهالان می‌توانند ۱۰ سال آینده بوکس اصفهان را تضمین کنند.
مجید رمضان‌پور در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره وضعیت تیمداری اصفهان در رشته بوکس اظهار داشت: تیم نونهالان اصفهان به تازگی در المپیاد استعداهای برتر ورزشی به 2 مدال نقره و 4 مدال برنز دست یافت. تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم از آنها حمایت کنیم.
وی افزود: تیم بزرگسالان استان از حدود 2 ماه پیش در اردو است تا در مسابقات قهرمانی کشور که در پایان هفته جاری در خوزستان برگزار می‌شود، شرکت کند. بازیکنان خوبی داریم و یکی از آنها در تیم ملی حضور دارد، 3 بازیکن جوان نیز در تیم هستند که به نتیجه گرفتن این تیم امید داریم.
رئیس هیئت بوکس استان اصفهان خاطرنشان کرد: بازیکنان خوبی داریم و چند بازیکن تیم ملی هم داریم. چند بازیکن جوان را به رده سنی بزرگسالان آورده‌ایم که امید بسیاری به این بازیکنان و مدال‌آوری آنها در مسابقات آینده داریم. تیم جوانان اصفهان 20 روز دیگر باید به مصاف رقبا برود. هنوز میزبان رقابت‌ها مشخص نشده و تنها تاریخ این مسابقات مشخص شده است.
وی درباره مشکلات مالی هیئت بوکس استان تصریح کرد: وضعیت اقتصادی برای همه روشن است و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بوکس تا کنون کمک‌های خوبی داشته‌اند. داوران و مربیان ما از جان و دل کار می‌کنند و اگر مسائل مالی را وارد کنیم، با این کار جور در نمی‌آید. همه مربیان، داوران و بازیکنان بوکس اصفهان در حال کمک به این رشته هستند. شرایط برای همه سخت شده و وسایل ورزشی ما نیز گران شده است.
رمضان‌پور بیان کرد: با این وضعیت لیگ استان را راه‌اندازی کرده‌ایم. مسابقات کشوری به دلیل نبود اسپانسر برگزار نشده است، مدال‌آوری بوکسورهای نونهال ما هم به دلیل حضور مداوم در اردو‌ها بوده که به این کیفیت رسیده‌اند. این‌ ورزشکاران در آینده به تیم‌های جوانان و پس از آن به بزرگسالان ملحق می‌شوند و تیم بوکس اصفهان را تأمین می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار