برکناری مدیر دبستان و ادامه بررسی‌های قضایی

مدیر دبستانی که در آن کودک آزاری گزارش شده بود، برکنار شد.

مدیر دبستانی که در آن کودک آزاری گزارش شده بود، برکنار شد.

به گزارش صداوسیما ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان دیشب در ارتباط تلفنی با خبر 20 اصفهان گفت: موضوع کودک آزادی دانش آموزان دبستان پسرانه دوره اول در اصفهان با توجه به شکایت اولیا بررسی شد.
کریم کمال با بیان اینکه تمام کادر آموزشی این دبستان خانم هستند افزود: متهم، نایب رییس انجمن اولیا و مربیان این دبستان بوده است.
وی با اشاره به اینکه مدیر مدرسه به دلیل کوتاهی عزل و پرونده به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع شده است افزود: این پرونده با همکاری مراجع قضایی رسیدگی می شود و در صورت اثبات تخلف، متهم به جزای خود می رسد.
کمال با اشاره به اینکه مدرسه دایر است از دانش آموزان خواست سر کلاس های خود حاضر شوند.
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان دیروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: با شکایت چهار نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان مبنی بر اینکه یکی از اولیا و عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعدادی از دانش آموزان را مورد آزار و اذیت قرار داده موضوع در دستور کار قرار گرفت.
علی اصفهانی افزود: با تحقیقات مقدماتی و اقدامات انجام گرفته فرزندان شاکیان به پزشکی قانونی معرفی شدند و دوربین های مدار بسته این مدرسه هم بررسی و متهم بلافاصله دستگیر شد.
وی با بیان اینکه این موضوع هیچ ارتباطی با کادر آموزشی مدرسه ندارد گفت: تحقیقات مقدماتی تکمیل شده اما متهم موضوع را انکار کرده است.
دادستان گفت: دستگاه قضایی با دقت، سرعت و قاطعیت این پرونده را رسیدگی می کند و متهم توسط پلیس امنیت دستگیر و بازداشت شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار