بروکراسی، انگیزه خیرین را کاهش داده است

فرماندار تیران و کرون گفت: بروکراسی و سخت گیری های سلیقه ای، انگیزه خیران این شهرستان را برای اجرای فعالیت های عام المنفعه کاهش داده است.

فرماندار تیران و کرون گفت: بروکراسی و سخت گیری های سلیقه ای، انگیزه خیران این شهرستان را برای اجرای فعالیت های عام المنفعه کاهش داده است.
مجید حججی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیرین در رفع نیازهای گوناگون تیران و کرون مشارکت دارند اما سخت گیری و بروکراسی اداری، انگیزه های آنها را برای انجام کارهای خیر، از بین برده است.
وی تاکید کرد: با وجود کمبود منابع مالی دولت، مشارکت خیرین در رفع نیازهای جامعه قابل اهمیت و به جلب مشارکت آنها نیاز است ولی خیرین در این مسیر با دیوان سالاری اداری روبرو هستند.
فرماندار تیران و کرون با بیان اشاره به فرسودگی بیش از 60 باب از مدارس این شهرستان تصریح کرد: مشارکت خیرین برای بازسازی و مقاوم سازی این مراکز جلب شده اما سخت گیری های اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، شرایط دشوار واگذاری زمین و تغییر کاربری ها، مانع از فعالیت خیرین شده است.
وی همکاری ادارات کل استان در اجرای تصمیم های منطقه ای را خواستار شد و گفت: تصمیم گیری های متمرکز استانی قادر به رفع مشکلات مناطق شهری و روستایی نیست و افزایش قدرت و اختیارات فرمانداران و مدیران محلی، ضروری است.
حججی خاطرنشان کرد: تیران و کرون با کمبود فضای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی روبروست که با تغییر وضعیت و کاربری بعضی از ساختمان ها، امکان رفع این کمبود فراهم می شود.
وی یادآور شد: همکاری به معنای قانون گریزی نیست بلکه هم افزایی بین بخشی موجب افزایش رضایت مندی و خدمت به مردم است.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است.
خیرین در بیش از 50 درصد از طرح های خدماتی از جمله ساخت مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی این شهرستان مشارکت دارند.
بیمارستان این شهرستان، هفته گذشته ساخت با مشارکت 40 درصدی خیرین به ارزش بیش از 150 میلیارد ریال آغاز شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار