مدل مچ مانتو برای انواع آستین های مختلف

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مچ مانتو برای مانتوهای اداری و مجلسی و اسپرت و … را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مچ مانتو برای مانتوهای اداری و مجلسی و اسپرت و … را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان دوخت مانتوها باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب درست بخش های مختلف مانتو است زیرا قسمت های مختلف مانتو نظیر مدل مچ مانتو و مدل یقه مانتو و … روی زیبایی و جذابیت ظاهری مانتوها تاثیر زیادی دارند.
مدل مچ مانتو برای سلیقه های مختلف
تاثیر آستین روی زیبایی مانتو را نمی توان نادیده گرفت و امروزه اغلب مانتوها به گونه ای دوخته می شوند که فقط قسمت آستین آن ها مدل دار است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح مچ مانتو حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.
مدل های مچ مانتوی مجلسی و اسپرت
آستین مانتوها به صورت های مختلفی نظیر آستین کلوش و آستین کیمونو و آستین پفی و آستین رگلان و … دوخته می شود که هر یک از این مدل های مچ مانتو برای دوخت آستین مانتوهای امروزی انتخابی ایده آل و مناسب محسوب می شوند.
آستین اغلب مانتوها به صورت کلوش دوخته می شوند و می توان آستین کلوش را یکی زیباترین آستین ها برای دوخت مانتوها با مدل های مختلف محسوب کرد.
آستین های کیمونو و پفی و رگلان نیز از دیگر مدل هایی هستند که برای دوخت مانتوهای مد روز و امروزی انتخابی مناسب محسوب می شوند همچنین این مدل آستین های مانتو امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند. در برخی دیگر از مدل های مچ مانتو برای جذابیت بیشتر آستین مانتو از وسایل تزیین کننده نظیر سنگ های تزیینی و مرواریدهای تزیینی و … استفاده می شود که این مدل آستین ها برای مانتوهای مجلسی مناسب تر هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار