پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان مستمری به مدد‌جویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۸ ماه گذشته، مبلغ ۱۵۹ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان مستمری به خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد اصفهان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۸ ماه گذشته، مبلغ ۱۵۹ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان مستمری به خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد اصفهان پرداخت شده است.
محمدرضا متین‌پور در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به مستمری ماهیانه مددجویان اظهار داشت: پرداخت کمک معیشت در قالب مستمری ماهیانه، مهم‌ترین خدمتی است که این نهاد به نیازمندان می‌کند.
وی افزود: در فروردین 97 تعداد مستمری‌بگیران این نهاد 84 هزار و 429 خانوار بودند که به دنبال وضعیت اقتصادی چند ماه گذشته، این تعداد در آبان‌ماه به 91 هزار و 565 خانوار افزایش یافتند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مبالغ مستمری مددجویان در پایان هر ماه به کارت‌های بانکی آنها نزد صندوق امداد ولایت واریز می‌شود، گفت: از ابتدای امسال تا‌کنون مبلغ 159 میلیارد و 573 میلیون تومان به حساب نیازمندان تحت‌پوشش کمیته امداد در اصفهان واریز شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر مستمری خدمات بسیار دیگری به مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین خدمات ارائه شده، بیمه پایه و مکمل درمان، کمک هزینه تحصیل، ازدواج، جهیزیه، زیارت و پرداخت وام‌های کارگشایی و اشتغال است.
متین‌پور با اشاره به اینکه مددجویان تحت‌پوشش این نهاد از آسیب‌‌پذیر‌ترین اقشار جامعه هستند، خاطرنشان کرد: ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و بیماران از کارافتاده کسانی هستند که از مستمری و خدمات کمیته امداد در استان بهره‌مند می‌شوند و افزایش کیفیت زندگی آنها و خارج کردنشان از فقر مطلق به یاری و کمک مردم نیکوکار اصفهان وابسته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار