تمرکز جشنواره ملی فولاد روی بومی‌سازی/ تعامل بنگاه‌های تولیدی راه بی‌اثر کردن تحریم‌ها

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: تمرکز نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد بر مسأله بومی‌سازی در صنعت فولاد است و باید با تأکید بیشتری این مسأله را دنبال کرد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: تمرکز نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد بر مسأله بومی‌سازی در صنعت فولاد است و باید با تأکید بیشتری این مسأله را دنبال کرد.

محمد ناظمی هرندی در گفت‌وگو با فارس در خصوص عملکرد فولاد مبارکه و برنامه‌های پیش روی این شرکت اظهار کرد: عملکرد فولاد مبارکه در طی سال‌های اخیر مطلوب بوده و آمارها تأیید کننده رشد مستمر تولید در این شرکت هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ادامه افزود: در این سال‌ها تولید و فروش و ظرفیت‌های تولیدی محصولات متنوع در فولاد مبارکه رو به رشد بوده و گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.

وی همچنین تصریح کرد: فولاد مبارکه در طی سال‌های اخیر طرح‌های توسعه متنوعی را در نقاط مختلف کشور آغاز کرده که برخی به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل هستند.

ناظمی با اشاره وقوع تحریم‌ها علیه بنگاه‌های فولادی ایرانی یادآور شد: شرایط تحریم اقتضا می‌کند که در چنین شرایطی، بنگاه‌ها و فعالان فولادی تعامل و همکاری بیشتری با یک‌دیگر داشته باشند و در مقابل مشکلات، به صورت جمعی متحد عمل کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اعلام داشت: ارتباط ذی‌نفعان صنعت فولاد باید در دور جدید تحریم‌ها، مؤثر و اثربخش باشد و نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد که در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود می‌تواند زمینه‌ساز این ارتباط اثربخش باشد و لازم است که رسانه‌ها نیز در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

وی در ادامه تأکید کرد: تمرکز این نمایشگاه بر مسأله بومی‌سازی در صنعت فولاد است و باید با تأکید بیشتری این مسأله را دنبال کرد.

ناظمی در پایان متذکر شد: تلاش این بوده تا شرکت‌هایی که توانایی تولید تجهیزات و خدمات بومی برای فولادسازان را دارند گردهم آمده و از سوی بنگاه‌های فولادی حمایت ویژه مالی و دانشی شوند و امیدواریم بتوان از این ظرفیت داخلی، استفاده حداکثری کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار