برنامه گالری گردی اصفهان

در این هفته اصفهان در گالری‌های خود شاهد هنرهای خوشنویسی، نقاشی و آبرنگ، عکاسی و کارتون شده است.

در این هفته اصفهان در گالری‌های خود شاهد هنرهای خوشنویسی، نقاشی و آبرنگ، عکاسی و کارتون شده است.

به گزارش فارس، گالری‌های این هفته درخور هنرهای مختلفی از هنرمندان شده است؛ این گالری‌ها میزبان هنرهای خوشنویسی و نستعلیق، کارتون، معماری و خلاقیت، نقاشی و آبرنگ و عکاسی در خود هستند، هنرمندان و علاقه‌مندان و مردم هنر دوست می‌توانند برای تماشای هریک از این گالری‌ها در ساعت‌های مشخص شده به نمایشگاه‌های نقش قلم، هرمس، اکنون، گذار، نگاه نو، نگرش، خانه صفوی، ارژنگ، کارتون، پنج او هفت و خانه هنرهای سنتی میدان نقش جهان مراجعه کنند و از این آثار لذت ببرند.

* گالری نقش قلم

گالری نقش قلم میزبان سیزدهمین نمایشگاه با عنوان «گروه نقاشان لوتوس» آثار هنر جویان پیمان شیخ الاسلام از 16 آذر شده است؛ این نمایشگاه تا 27 آذر از ساعت 17:30 تا ساعت 20 ادامه دارد، مکان برگزاری این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به این نوع آثار خیابان چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه 23 هدایتی، بن‌بست میخک، پلاک 26 است.

* گالری نگاه نو

نمایشگاهی از گروهی نقاشی با موضوع «رنگ روغن، پاستل، آبرنگ» از 16 آذر ماه در گالری نگاه نو ماه گشایش یافته است؛ این نمایشگاه تا 20 آذر ماه میزبان بازدیدکنندگان از این آثار در ساعت 17 تا 20 خواهد بود، مردم علاقه‌مند برای تماشای این آثار باید به خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ‌ارم مراجعه کنند.

* گالری هرمس

از 16 آذر ماه نمایشگاه گروهی آثار «هنر محیطی» گشایش یافته است؛ این نمایشگاه تا 22 آذر ماه در گالری هرمس در معرض دید تماشاگران از این آثار در ساعت 17 الی 20 خواهد بود، آدرس برگزاری این نمایشگاه خیابان کمال اسماعیل، کوچه گلخانه، پلاک 24، مرکز هنری او است.

* گالری نگرش

نمایشگاه گروهی عکس و مولتی مدیا با عنوان «جبر محیطی» در گالری نگرش برگزار شده است؛ این گالری که از 16 آذر ماه افتتاح شده است تا 28 آذر ماه ادامه دارد، ساعت‌های بازدید از این نمایشگاه 10 تا ساعت 22 در خیابان خاقانی، کوچه 30 شهپر، پلاک 394 خواهد بود.

* گالری ارژنگ

سهیلا رضازاده نمایشگاه آبرنگ خود را در گالری ارژنگ در معرض دید عموم مردم از 16 آذر ماه قرار داده است؛ این نمایشگاه تا 21 آذر ماه در خیابان سی‌وسه‌پل، ابتدای خیابان چهارباغ بالا، مجتمع کوثر، طبقه دوم، واحد 435 میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به آبرنگ است، این گالری از ساعت 17 تا ساعت 20 در معرض چشمان مردم قرار می‌گیرد.

* گالری خانه صفوی

«به رنگ ارغوان» از آثار ارغوان سلجوقیان در 16 آذر ماه از ساعت 17 گشایش خود را داشته است؛ این نمایشگاه نقاشی تا 21 آذر ماه ادامه دارد، گالری خانه صفوی که میزبان «به رنگ ارغوان» شده است در ساعات 10 تا 13 و 17 تا 22 بازدید را برای عموم گذاشته است، بازدیدکنندگان باید به خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس نبش کوچه31،سه‌دری فیروزه برای تماشا بروند.

* گالری اکنون

در گالری اکنون نمایشگاه گروهی «اقتباس» آثار حسین خوش رفتار، فاطمه دیوان دری و مصطفی مجیدی از 16 آذر ماه افتتاح شده است؛ این گالری تا 21 آذر ماه ساعت 16 الی 20 در خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9 ادامه دارد.


* نمایشگاه کارتون

نمایشگاه کارتون «کارستون» آثار منصوره دهقانی از 15 آذر ماه تا 27 آذر ماه در معرض دید علاقه‌مندان و هنرمندان به این آثار قرار گرفته است؛ ساعت بازدید از این آثار در ساعت‌های 9 تا 12 و ساعت‌های 16 تا 19 خواهد بود، مکان برگزاری این نمایشگاه در چهارراه آبشار، خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران، خانه هنرمندان است.

* گالری گذار

نمایشگاه عکس با عنوان «باد عقربه‌ها را جابجا می‌کند» آثار سهراب پرواز در تاریخ 9 آذر افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 3 دی ماه از ساعت 11 الی 20 برای عکاسان و هنرمندان علاقه‌مند به عکاسی و عموم مردم میزبان خواهد بود، مکان میزبانی این نمایشگاه در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگ‌تراش‌ها، نبش بن‌بست 17 سعدی، پلاک 15، گالری گذار است.

* نمایشگاه پنج او هفت

پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت پنج او هفت نمایشگاه نقاشی با عنوان «پشت هیچستان» آثار مهرنوش ایمانی را از 9 آذر افتتاح کرده است؛ این نمایشگاه نقاشی تا 22 آذر ماه از ساعت 17 الی 21 در معرض دید مردم در خیابان کمال، انتهای کوچه 10، پشت تکیه حاج‌میرزاداوود قرار خواهد گرفت.


* گالری خانه صفوی

در نگار خانه صفوی نمایشگاه نقاشی «طبیعت» آثار الهه جزایری از 16 آذر ماه برگزار شده است؛ این نمایشگاه نقاشی تا 21 آذر ماه در دو ساعت مختلف 10 الی 13 و 17 الی 22 در خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس نبش کوچه31،سه‌دری فیروزه نگار خانه صفوی برپا خواهد بود.

* گالری نقش خانه هنرهای سنتی

آثار خوشنویسی نستعلیق «یاد یار» از خندان ویلکیجی در گالری نقش خانه هنرهای سنتی بر‌ پا شده است؛ این نمایشگاه که از 12 آذر ماه گشوده شده تا 19 آذر ماه همچنان ادامه دارد، ساعت بازدید برای دوستداران خط و خوشنویسی از ساعت 12 الی 17 در میدان نقش جهان، ابتدای بازار مسجد شیخ لطف‌الله برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار