۸ مجروح و فوتی در حوادث رانندگی شب گذشته

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در اتوبان اقارب پرست ورودی صفه و واژگونی لندکروز در جاده سمیرم- شهرضا هشت مجروح و فوتی داشت.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در اتوبان اقارب پرست ورودی صفه و واژگونی لندکروز در جاده سمیرم- شهرضا هشت مجروح و فوتی داشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت اخیر استان اصفهان، اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۰ و ۳۴ تصادف زنجیره‌ای پراید، سمند و پژو ۴۰۵ در اتوبان اقارب پرست ورودی کوه صفه اتفاق افتاد و دوکد نیروهای امدادی اورژانس سه نفر مصدوم این حادثه را به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کردند .

وی از وقوع حادثه رانندگی دیگری در جاده سمیرم خبر داد و گفت: این تصادف شامگاه دیشب در جاده سمیرم به شهرضا محدوده گردنه خروس گلو در اثر واژگونی لندکروز رخ داد .

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان تاکید کرد: در این تصادف رانندگی یک زن ۲۷ ساله و یک مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مجروح شدند .

عابدی با بیان اینکه دو کد اعزامی نیرهای امدادی اورژانس و یک کد نیروهای هلال احمر اصفهان مصدومان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند، افزود: نیروهای امدادی مجروحان این تصادف رانندگی را که دو زن و یک دختر ۱۰ ساله بودند را بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان امیرالمونین شهرضا منتقل کردند .

مسمومیت با گاز co در خمینی شهر و نجف‌آباد

وی با اشاره به وقوع حادثه مسمومیت با گاز co در شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: این حادثه مسمومیت در اثر نشست گاز منواکسید کربن به علت استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق در خمینی شهر محدوه ادریان اتفاق افتاد و نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی مصدوم این حادثه را یک خانم ۴۴ ساله بود را برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر منتقل کردند .

عابدی با بیان اینکه شامگاه گذشته یک حادثه مسمومیت دیگر در محدوه شهرستان نجف آباد اصفهان رخ داد، اظهار کرد: این حادثه در اثر نشست گاز منواکسید کربن و استفاده از آتش برای گرم کردن اتاق در باغی در ویلا شهر نجف آباد اتفاق افتاد که دو نفر زن و یک پسر ۱۲ ساله دچار مسمومیت شدند و به وسیله نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی برای درمان نهایی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند .

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان با اشاره به آمار فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان در روز گذشته، تاکید کرد: تعداد کل تماس با این مرکز دو هزار و ۷۶۵ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۲۸ مورد و آمار تصادفات شهری ۸۵ مورد و تعداد تصادفات جاده ای استان ۲۲ مورد گزارش شده است .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار