جریمه ۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت در اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از جریمه ۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت در اصفهان خبر داد.

جریمه ۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، غلامرضا صالحی اظهار داشت: پرونده قاچاق 72 هزار و 810 لیتر سوخت به ارزش 2 میلیارد و 936 میلیون و 753 هزار و 519 ریال که از سه دستگاه تانکر، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد، کشف شده بود جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی نجف آباد ارسال گردید.
وی افزود: شعبه مذکور متهمان پرونده را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 7میلیارد و 292 میلیون و 445 هزار و 957 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان بیان کرد: در این پرونده مدیرعامل یک شرکت خصوصی مباشر در امر قاچاق نیز به ابطال دائم کارت بازرگانی، ابطال دائم پروانه بهره برداری و محرومیت از تاسیس شرکت و یا عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی اشخاص حقوقی تا 3 سال محکوم شد.
وی درباره پرونده دیگری نیز گفت: پرونده تعداد 54 عدل پارچه قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 936 میلیون و 753 هزار و 519 ریال که از یک دستگاه وانت نیسان، توسط مامورین پلیس آگاهی شهرستان اصفهان، کشف گردیده بود جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارسال شد.
صالحی گفت: شعبه مذکور متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 936 میلیون و 753 هزار و 519 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار