احتمال استعفای اعضای شورای شهرستان اصفهان وجود دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: چنانچه دولت از خواسته خود برنگردد ما نیز به پشتوانه استعفای نمایندگان مجلس و برای حمایت از کشاورزان اصفهان استعفا خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: چنانچه دولت از خواسته خود برنگردد ما نیز به پشتوانه استعفای نمایندگان مجلس و برای حمایت از کشاورزان اصفهان استعفا خواهیم داد.

به گزارش مهر، پور محمد شریعتی‌نیا ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: استاندار سابق اصفهان در حالی اجرای پروژه های هفت گانه را تنها راه احیای زاینده رود معرفی کرد که بسیاری از متخصصان آن را رد کردند.

وی افزود: منظور از احیای زاینده رود با اجرای پروژه هفت گانه، جاری کردن آب از ناژوان تا پل شهرستان برشمرده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زاینده رود از زردکوه و شاه علی کوه تا تالاب گاو خونی است و باید تمام پروژه‌های انتقال آب با تامین اعتبار از سوی دولت اجرایی شود.

شریعتی نیا با بیان اینکه باید از کشاورزان حمایت همه جانبه داشت ،‌افزود: برای احیاء زاینده‌رود به همکاری هر سه قوه کشور نیاز است.

وی به عملیاتی نشدن مصوبان شورای عالی آب تاکنون اشاره کرد و گفت: به اندازه کافی مصوبه و قانون داریم اما عزم ملی برای تحقق آن وجود نداشته است.

دولت به خواسته ما توجه نکند استعفا می دهیم

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: باید خساراتی که به کشاورزان وارد شده محاسبه و به عنوان بدهی دولت به آنان و نه به شکل صدقه، پرداخت شود.

وی از استعفای دسته جمعی تعدادی از اعضای شورای روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌ها اصفهان در صورتی که دولت به خواسته آن‌ها توجه نکند داد و گفت:برای حمایت از حقوق کشاورزان و مردم اصفهان چنانچه دولت از خواسته خود برنگردد ما نیز به پشتوانه استعفای نمایندگان مجلس استعفا خواهیم داد.

شریعتینیا همچنین خواستار اجرای عدالت محوری در سیستم مدیریتی شهرداری شد و بیان داشت: اجرای عدالت از ویژگی های هر جامعه‌ای مذهبی است و رعایت عدالت و انصاف پایه های یک جامعه استحکام و ظلم از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: سیستم مدیریتی در شهرداری باید به‌گونه ای باشد که نسبت به توزیع درآمدها توجه بیشتری به کار گرفته شده و میان دو نفر که کار و شرایط مساوی دارند تفاوتی وجود نداشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار