۶۰ ایده جذاب برای تزیین هندوانه شب یلدا

در این مطلب ۶۰ مدل تزیین هندوانه شب یلدا با انواع ایده های خلاقانه و فانتزی و ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه و میزان مهارت شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

در این مطلب ۶۰ مدل تزیین هندوانه شب یلدا با انواع ایده های خلاقانه و فانتزی و ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه و میزان مهارت شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.
برای برگزاری شب یلدا وجود یک هندوانه قرمز و شیرین امری ضروری و واجب است که نمی توان منکر آن شد ولی امروزه قاچ کردن هندوانه به صورت معمولی و قرار دادن برش های هندوانه درون سینی یا ظرف تکراری شده است و اغلب کدبانوها تمایل دارند هندوانه را برای شب یلدا با کمک روش های خلاقانه تزیین کنند. برای تزیین هندوانه شب یلدا روش های ساده و خلاقانه ای وجود دارد و شما می توانید با ایده گرفتن از این روش ها هندوانه را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.
اغلب کدبانوها تمایل دارند سفره شب یلدای متفاوت و با سلیقه ای داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از خانم های خانه دار هستید بهتر است همه اجزای سفره شب یلدا نظیر هندوانه و انار و کدو حلوایی و … را تزیین کنید سپس آن ها را سر سفره شب یلدا بچینید.
تزیین هندوانه ساده برای شب یلدا
برای تزیین کردن هندوانه شب یلدا روش های ساده و پرکاری وجود دارد و اگر شما در زمینه تزیین هندوانه مهارت خاصی ندارید می توانید از روش های ساده برای تزیین این میوه محبوب شب یلدا استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برخی از افراد تمایل دارند پوست هندوانه را تزیین کنند و برخی دیگر با تزیین خود هندوانه هنرمایی می کنند که انتخاب هر یک از این روش ها سلیقه ای است.
برای تزیین کردن هندوانه به صورت ساده می توانید ابتدا درون پوست هندوانه را خالی کنید سپس با کمک قالب های مخصوص و زیبا هندوانه را قالب بزنید و برش های قالب زده هندوانه را درون پوست آن قرار دهید در صورت تمایل می توانید میوه های دیگر را نیز برش بزنید و از پوست هندوانه به عنوان سبد میوه برای قرار دادن برش های میوه استفاده کنید.
یکی دیگر از انواع روش ها برای تزیین هندوانه شب یلدا برش زدن هندوانه به صورت گرد یا مستطیل است که باید هندوانه برش زده شده در دو اندازه مختلف باشد سپس می توانید برش های هندوانه را روی یکدیگر مانند کیک چند طبقه قرار دهید و اطراف هندوانه را با کمک برش های میوه و … به زیبایی تزیین کنید.
در صورت تمایل برای دیدن سایر مطالب مرتبط با میوه آرایی کلیک کنید
در صورت تمایل برای دیدن سایر مطالب مرتبط با شب یلدا کلیک کنید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار