سرانجام قصه پر پیچ و خم بیمارستان چادگان

دو سال پس از افتتاح عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قول تأمین متخصص بیمارستان چادگان با توجه به فصل تخصیص متخصص به مناطق داده شد.

دو سال پس از افتتاح عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قول تأمین متخصص بیمارستان چادگان با توجه به فصل تخصیص متخصص به مناطق داده شد.

اکبر ترکی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر اخیر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان به غرب استان اصفهان اظهار داشت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و معاونان درمان و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه معاون وزیر بهداشت که دبیر انجمن خیریه سلامت کشور نیز هست از بیمارستان چادگان بازدید کردند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاوردهای این سفر گفت: مقرر شد در این سفر بخش دیالیز بیمارستان بوعلی با 4 تخت و تجهیزاتی که از سوی وزارت بهداشت تأمین خواهد شد، راه‌اندازی شود و در تکمیل قسمت دیالیز نیز بازنگری صورت گیرد.

وی با اشاره به تکمیل پانسیون پزشکان این بیمارستان نیز اظهار داشت: مقرر شد پانسیون که توسط انجمن خیریه احداث شده، با حمایت‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تکمیل آماده بهره‌برداری شود.

ترکی درباره مشکل نبود متخصص در این بیمارستان نیز اظهار داشت: از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قول تأمین متخصص بیمارستان سطح یک ارجاع نیز با توجه به فصل تخصیص متخصص به مناطق داده‌ شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: چارت بیمارستان بوعلی هنوز تکمیل نیست و مقرر شد برای این موضوع بعد از اخذ مجوز بهره‌برداری از وزارت بهداشت پیگیری شود.

وی درباره بقیه مشکلات این بیمارستان نیز اظهار داشت: بقیه مشکلات در این بازدید یادداشت شد و در جلسه تخصصی این بازدیدها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس بیمارستان چادگان سال 95 با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شده، اما کماکان با مشکلات عدیده کمبود نیروی متخصص و نیروی انسانی و فضای فیزیکی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار