پل‌ها و ابنیه جاده چادگان - اصفهان تکمیل شد

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: از ۲۲ دهنه پل و ابنیه باند دوم جاده چادگان - اصفهان ، ۲۱ مورد تکمیل شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: از ۲۲ دهنه پل و ابنیه باند دوم جاده چادگان - اصفهان ، ۲۱ مورد تکمیل شده است.
صادق حاجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از توقف چندساله این پروژه،۲۲ دهنه پل و ابنیه با هزینه ۱۶ میلیارد ریال با وجود اینکه این پروژه تخصیص اعتباری نداشته است، در حال انجام است.
وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مجدانه فرماندار و این اداره، زیرسازی با مشارکت شهرداری چادگان و سازمان عمران زاینده‌رود طی تفاهم‌نامه‌ای در حال انجام است، خاطرنشان کرد: قرارداد عملیات اجرایی آسفالت توسط اداره راه و شهرسازی با پیمانکار منعقد گردیده و پس از اتمام مراحل اولیه آغاز خواهد شد که قطعاً با انجام شدن این مراحل این محور نیز قابل دسترسی خواهد شد.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان، افزود: جاده چادگان - رزوه نیز به طول ۵ کیلومتر با هزینه ۲۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت شده که با نصب علائم و خط کشی اکنون زیر بار ترافیک رفته است.
حاجی وضعیت جاده باغ ناظر - تهلگی را رو به پیشرفت دانست و گفت: زیرسازی این محور نیز به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد ریال انجام شده و بلافاصله پس از اتمام فصل سرما، آسفالت‌ریزی آن انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا؛ چادگان تنها شهرستان در استان اصفهان است که فاقد جاده دو بانده کامل تا مرکز استان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار