دیدار نمایندگان اصفهان با آیت‌الله مهدوی

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین آب شرب استان اصفهان محور اصلی گفت‌وگوهای نمایندگان استان اصفهان در مجلس با نماینده مجلس خبرگان رهبری بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین آب شرب استان اصفهان محور اصلی گفت‌وگوهای نمایندگان استان اصفهان در مجلس با نماینده مجلس خبرگان رهبری بود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در مصاحبه با فارس با اشاره به دیدار نمایندگان با آیت‌الله مهدوی اظهار کرد: تأمین آب شرب استان اصفهان محور اصلی گفت‌وگوهای نمایندگان استان اصفهان در مجلس با نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعی از نمایندگان استان اصفهان از جمله سیدناصرموسور لارگانی، ابوالفضل ابوترابی، حیدرعلی عابدی و زهراسعیدی، نمایندگان مردم فلاورجان، زرین‌شهر، اصفهان و مبارکه در این دیدار تأکید کردند، تا زمانی که طرح‌های انتقال آب حوضه به حوضه هم چون سامانه دوم انتقال آب، تونل آب بهشت‌آباد احداث نشوند و از برداشت‌های غیرقانونی آب در بالادست زاینده‌رود جلوگیری نشود، برتصمیم استعفای جمعی خود پابرجا خواهیم ماند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ذخیره سد زاینده‌رود به حدی کم است که نگران هستیم جمعیت 5 میلیون نفری این استان تابستان سال آینده با بحران کم آبی مواجه شوند؛ در همین حال که ذخیره سد زاینده‌رود در پایین‌ترین حد ممکن قرار دارد، شاهد برداشت‌های غیرمجاز آب در بالادست زاینده‌رود هستیم.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: آیت‌الله مهدوی در این جلسه عنوان کردند «مسؤولان و صاحبان تریبون نباید به گونه‌ای صحبت کنند که بین مردم استان‌های هم‌جوار اختلاف و جدایی به وجود آید.»

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از مسؤولان در استان هم‌جوار این موضوع مهم را که وحدت بر سر استفاده صحیح از آب حق همه استفاده‌کنندگان از آب زاینده‌رود است رعایت نمی‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: نمایندگان استان اصفهان در مجلس با استعفای جمعی خود از یک‌سو اجرای سریع طرح‌های انتقال آب حوضه به حوضه را خواستارم و از سوی دیگر این پیام را به مسؤولان می‌رسانند که اگر این طرح‌های مهم اجرا نشوند بر استعفای خود پافشاری خواهند کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار