30 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری اصفهان اضافه شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از افزوده شدن 30 اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل شهری این کلانشهر خبر داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از افزوده شدن 30 اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل شهری این کلانشهر خبر داد.
به گزارش ایرنا، قدرت افتخاری روز یکشنبه در رقابت های پایانی مسابقه حرفه ای اتوبوس شهری اصفهان و حومه که در توقفگاه شهید حجاریان برگزار شد، افزود: با احتساب ورود 50 اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل شهری، همچنین 30 اتوبوس بازسازی شده قبلی هم اکنون 110 اتوبوس با شرایط مطلوب در ناوگان حمل و نقل عمومی قرار گرفته است.
وی گفت: بازسازی اتوبوس های اشاره شده 34 میلیارد ریال هزینه و بهره اقتصادی بیش از یکصد میلیارد ریالی را برای این مجموعه به همراه داشت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به رشد کیفی و کمی حمل و نقل شهری خاطرنشان کرد: در سال ۴۶ تنها ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در شهر اصفهان مسافران را جابه جا می کرد، اما هم اکنون یک هزار و 300 دستگاه اتوبوس در ناوگان اصفهان فعال است.
افتخاری با اشاره به طرح های این مجموعه برای ارتقای کمی و کیفی حمل و نقل شهری تصریح کرد: با خوداتکایی و همکاری مستمر با شرکت های خصوصی تحت نظارت مدیران و کارشناسان، طرح هایی در دست اجرا داریم تا توزیع عادلانه خدمات، کاهش آلودگی زیست محیطی، افزایش میزان جابه جایی مسافر، سرویس‌ دهی به روستاها و مناطق محروم به بهترین شکل دنبال شود.
به گفته او 2 دستگاه اتوبوس ویژه معلولان به همت بخش خصوصی برای استفاده افراد توانخواه در ناوگان قرار می گیرد و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس واحد دیگر نیز قابلیت تبدیل به این نوع اتوبوس را دارد.
این مدیر اطلاع رسانی به موقع و مفید را ضروری دانست و گفت: تارنمای مشتریان شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت آفلاین و آنلاین اطلاعات مقصد و مبداء اتوبوس، کرایه و خطوط اتوبوسرانی را به اطلاع مسافر می رساند.
به گزارش ایرنا، نخستین دوره مسابقه حرفه ای اتوبوس شهری اصفهان و حومه با حضور 300 راننده اتوبوس واحد اصفهان و حومه طی چهار روز برگزار شد که در پایان سید احسان موسوی به مقام نخست رسید، حسن کریمی در جایگاه دوم قرار گرفت و ساسان عباسی رده سوم را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار