الماس پارس، نماینده برتر میتسوبیشی در ایران

در نشست سالانه آرین موتورز در تهران، الماس پارس از بین بیست و هفت نماینده میتسوبیشی، به عنوان نماینده برتر فروش سال 95 در ایران معرفی شد. الماس پارس، از جمله برندهای نوظهور فروش و خدمات پس از فروش بازار خودروهای وارداتی در نصف جهان است که از بهمن‌ماه سال 93 فعالیت خود را با عرضه انواع خودروهای ام جی و میتسوبیشی آغاز کرد.

الماس پارس، نماینده برتر میتسوبیشی در ایران

الماس پارس، از جمله برندهای نوظهور فروش و خدمات پس از فروش بازار خودروهای وارداتی در نصف جهان است که از بهمن‌ماه سال 93 فعالیت خود را با عرضه انواع خودروهای ام جی و میتسوبیشی، در خیابان آتشگاه آغاز کرد. یکسال بعد یعنی در شهریورماه 94، الماس پارس، از آتشگاه به خیابان شیخ مفید نقل مکان کرد و اندکی بعد نمایشگاه دوم را در خیابان آپادانای اول راه اندازی نمود. این مجموعه هم اکنون علاوه بر اینکه در سیتی سنتر اصفهان، شوروم دائمی دارد، از اواخر سال گذشته نیز، شعبه خیابان امام خمینی را فعال کرد.
اواخر اردیبهشت ماه امسال و در نشست سالانه آرین موتورز در تهران، الماس پارس از بین بیست و هفت نماینده میتسوبیشی، به عنوان نماینده برتر فروش سال 95 در ایران معرفی شد. به همین مناسبت گفتگوی کوتاهی را با وحید کیانی، رییس هیئت مدیره این شرکت ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید:
اقبال اصفهانی ها به خودروهای ژاپنی، سابقه زیادی دارد، همین دلیل باعث شد به سراغ میتسوبیشی بروید؟
بی ارتباط نیست اما شاید علت اصلی، تعهدی است که شرکت آرین موتور، به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران نسبت به مشتریان و همچنین همکاران خود در سراسر کشور دارد. این احساس خوب و این اطمینان قلبی باعث شد تا الماس پارس درچارچوب اهداف و برنامه‌های کلان خود، ابتدا میتسوبیشی را انتخاب و روی فروش آن کار کند.
تلاشتان هم نتیجه داد و حتی نماینده برتر فروش کشور هم شدید؟
بله همینطور است! واقعا همکارانم در شرکت، بی اغراق، شبانه روزی تلاش کردند و خب مزد پشتکارشان را هم گرفتند. ببینید الماس پارس به عنوان عاملیت شرکت آرین موتور در اصفهان، در سال 95 بیش از ده درصد از هدفگذاری فروش چهار خودروی میتسوبیشی شامل اوتلندر، ASX، لنسر و میراژ، در کل کشور را محقق کرده که در نوع خود و علیرغم نوپا بودن شرکت و کادر جوان آن، قابل توجه می‌باشد، به طوری که حتی دو نفر از همکاران شرکت نیز توانستند رتبه "برترین کارشناسان فروش کشور" را کسب کنند.
برای انتخاب برترینها، چه شاخصهایی تعیین شده بود؟
درخصوص نمایندگیها، همانطور که اشاره کردم، حجم فروش و در واقع هدفگذاری که آرین موتور مشخص کرده بود، به همراه سرویس‌های ویژه‌ای که هرکدام از نمایندگیها، برای مشتریان میتسوبیشی ایجاد کرده بودند؛ اما برای کارشناسان، کیفیت تعامل با مشتریان، پیگیری پرونده ها تا حصول نتیجه و همچنین رضایتمندی مستمر مشتریان از جمله شاخصهایی بود که خانمها مهناز کیانی و نگار فولادی توانستند امتیاز بیشتری نسبت به سایر همکاران خود، چه در مجموعه الماس‌پارس و چه در بین سایر کارشناسان فروش نمایندگی‌های سراسر کشور به دست آورند و برتر شناخته شوند. البته جدیت و زحمات دوست و همکار خوبم، آقای علیرضا ترابی، مدیرعامل و مدیر فروش مجموعه نیز در به ثمر نشستن همه این تلاشها، نقش راهبردی داشت که صمیمانه از ایشان تشکر و سپاسگزاری می کنم.
سرویس ویژه الماس‌پارس چه بود؟
تاسیس مرکز خدمات پس از فروش میتسوبیشی در جنوب اصفهان!
چه خوب، اما رسما که اطلاع رسانی نکرده اید، چون حداقل ما که در "اصفهان امروز" خبر نداشتیم...
بله، درسته! فعالیت مرکز از دیماه سال گذشته، به صورت آزمایشی آغاز شد؛ برنامه ما این بود تا اواخر بهار 96، علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان محصولات میتسوبیشی، زیرساختهای لازم برای سایر برندهایی که محصولات آنها را به فروش میرسانیم را نیز فراهم کنیم و در فرصت مناسب، اطلاع رسانی رسمی انجام شود. با اینحال، خدا را شکر می کنیم تا امروز توانستیم رضایت نسبی بخش عمده ای از میتسوبیشی سواران اصفهانی را جلب کنیم و این احساس را القاء کنیم که یک کلینیک تخصصی، با مجرب ترین کارشناسان و تکنسین ها، آماده ارائه انواع خدمات به آنهاست...
علاوه بر میتسوبیشی، روی چه برندهای دیگری کار می کنید؟
راهبرد ما در الماس‌پارس، انتخاب خودروهایی است که در میان مدت رضایت مشتری را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه بتوانیم انواع خدمات پس از فروش آن را هم در مرکز خدمات الماس‌پارس ارائه کنیم. با همین رویکرد، تاکنون محصولات شرکت MG (ام‌جی) که خودرویی اصالتا بریتانیایی است اما تحت لیسانس، در چین تولید می‌شود همچنین انواع خودروهای DS (دی‌اس) که برند لوکس شرکت پژو-سیتروئن می‌باشد را عرضه کرده‌ایم و تلاش شده تا حداقل سلایق مختلف در جمع یک خانواده اصفهانی، با این تنوع برند پوشش داده شود.
دی اس از جمله خودروهایی است که برخلاف محصولات پژو و سیتروئن، سابقه زیادی در بازار ایران ندارد، استقبال چطور بوده؟
شاید نزدیک به دو سال، حتی کمتر! اما قابلیت های مختلف انواع مدلهای این خودروی لوکس، موجب شده تا به سرعت در ایران و به ویژه اصفهان، خواهان پیدا کند؛ این را از گفتگوها و واکنش هایی می‌گویم که اغلب بازدیدکنندگان از نمایشگاه اختصاصی دی‌اس در سیتی سنتر (سپاهان شهر) بیان می‌کنند. همانطور که می‌دانید اغلب مردم، خودروهای فرانسوی را، به اتومبیلهایی اقتصادی و مقرون به صرفه می‌شناسند؛ حال آنکه دی اس در کنار کیفیت موتور و سیستم هندلینگ آن، جذابیت های منحصربفردی در طراحی بدنه و فضای داخل دارد که کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنبال خودرویی لوکس باشد و بتواند از دی‌اس بگذرد.
برندهای دیگری نیز در راهست؟
روی چند گزینه درحال مذاکره هستیم که البته هنوز نهایی نشده اما لازم است براین نکته تاکید کنم، ما در الماس‌پارس نیم نگاهی هم به ظرفیتهای تولید داخل اما محصولات با کیفیت داریم چرا که اعتقاد قلبی داریم، ایرانی‌ها نباید فقط مصرف کننده خودروهای وارداتی باشند، بلکه با نبوغ و توانمندی که به ویژه در نسل جوان کشور سراغ داریم، اگر زیرساختهای علمی و فنی با سرمایه‌های داخلی و خارجی آمیخته شوند، با توجه به گشایش هایی هم که در چند سال اخیر ایجاد شده، می توانیم به زودی شاهد تولید محصولات خودرویی جهانی در ایران باشیم.*

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار