سقوط دختر 17 ساله از پل جابر + عکس

صبح امروز دختری 17 ساله از پل جابر انصاری به پائین سقوط کرد و دچار مصدومیت شد اما با هوشیاری کامل به بیمارستان منتقل شد.

صبح امروز دختری 17 ساله از پل جابر انصاری به پائین سقوط کرد و دچار مصدومیت شد اما با هوشیاری کامل به بیمارستان منتقل شد.

فرهاد کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتشار خبر سقوط یک دختر نوجوان در فضای مجازی اظهار کرد: ساعت 10:33 دقیقه یک دختر نوجوان 17 ساله از روی پل جابر اقدام به خودکشی می‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: به توجه به نزدیک بودن ایستگاه آتش نشانی ظرف یک دقیقه تیم‌های امدادی خود را به محل حادثه رساندند و در حال آماده کردن تشک‌ مخصوص بودند که 20 ثانیه بعد از رسیدن نیروهای امدادی فرد به پائین سقوط کرد.

وی در رابطه با این که گفته شده تشک آتش نشانی باز نشده، اضافه کرد: این عملیات از طریق تیم‌های نظارتی هم رصد می‌شد و به لحاظ تجهیزات هیچ مشکل کمبودی در این باره نداشتیم و تیم‌های امدادی کمتر از 1 دقیقه خود را به محل رساندند.

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان هم در این باره گفت: فرد مذکور که دختری 17 ساله‌ است پس از سقوط از پل جابر انصاری دچار مصدومیت از ناحیه دست و پا شده است و با هوشیاری کامل به بیمارستان آیت‌الله کاشانی منتقل شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار