حاج رسولی‌ها : اولویت ذوب‌آهن حفظ بازیکنان فعلی تیم است

سرپرست ذوب‌آهن گفت: تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن به دستور علی منصوریان سرمربی این تیم به مدت یک هفته تعطیل شده است.

سرپرست ذوب‌آهن گفت: تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن به دستور علی منصوریان سرمربی این تیم به مدت یک هفته تعطیل شده است.

به‌ گزارش فارس، پس از اتمام نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور، حسین حاج رسولی‌ها سرپرست تیم ذوب‌آهن در خصوص وضع تمرینات تیم این در تعطیلات نیم‌فصل گفت: تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن به دستور علی منصوریان سرمربی این تیم به مدت یک هفته تعطیل شد و پس از چند روز استراحت بازیکنان از روز پنجشنبه مجدداً تمرینات خود را به‌صورت فشرده آغاز خواهند کرد.

سرپرست ذوب‌آهن در خصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری اردو در تعطیلات نیم‌فصل افزود: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمرینات به‌صورت فشرده انجام خواهد شد و در این بین نیز یک اردو در دست بررسی است که به صلاح‌دید باشگاه زمان و مکان این اردو که داخل کشور برگزار می‌شود، اعلام خواهد می‌شود.

وی ادامه داد: در تقویم تعطیلات نیم‌فصل ذوب‌آهن شش بازی تدارکاتی گنجانده‌شده است که با توجه به زمان استراحت تیم‌ها، باشگاه ذوب‌آهن منتظر آغاز فعالیت تمرین‌های سایر تیم‌ها جهت هماهنگی و برگزاری بازی‌ها است.

حاج رسولی‌ها در خصوص لیست جدید علی منصوریان سرمربی ذوب‌آهن برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل و ورود و خروج بازیکنان به این تیم گفت: منصوریان لیست بازیکنان خود را به باشگاه ارائه داده است و باشگاه در حال بررسی این لیست است، اما اولویت ما استفاده و حفاظت از بازیکنان فعلی تیم است؛ اگر بازیکن جدید هم به‌ تیم اضافه شد حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار