ورود سازمان تعاون روستایی برای تنظیم بازار شب عید

استاندار اصفهان گفت: برای نوروز امسال با دستور رئیس‌جمهور، سازمان تعاون روستایی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی فعالیت خواهد کرد.

استاندار اصفهان گفت: برای نوروز امسال با دستور رئیس‌جمهور، سازمان تعاون روستایی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی فعالیت خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، عباس رضایی در ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: وظیفه استانداری ایجاد هماهنگی بین بخشی و نظارت و اعمال حاکمیت است و یکی از وظایف این ستاد، تنظیم بازار برای شب یلدا و پیش‌بینی‌های خرید برای تنظیم بازار عید نوروز است.
وی با بیان اینکه هماهنگی بین بخش خصوصی، نیروهای نظارتی، شرکت‌های تعاونی و دولت به منظور عدم ایجاد فشار به مردم استان صورت گرفت، افزود: تمام مسائل و مشکلات مردم را درک می‌کنیم و امیدواریم در این راستا همدل و یک‌صدا در جهت آنچه که خواسته به‌حق مردم قدم برداریم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه دولت اهدافی را در جهت تنظیم بازار دنبال می‌کند، گفت: امسال با دستور رئیس‌جمهور، سازمان تعاون روستایی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی فعالیت خواهد کرد و پیش‌بینی‌های لازم توسط این سازمان و شرکت‌های تعاونی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم تشکیل گروه‌های کارشناسی، اظهار کرد: در این کارگروه‌ها باید میزان و قیمت خریدهای لازم به منظور تنظیم بازار تعیین شود و با مدیریت سازمان جهاد کشاورزی این وظیفه انجام شود.
رضایی با اشاره به بخشنامه دولت در خصوص نرخ خرید شیر توسط صنایع تبدیلی از دامداران، گفت: در بازار، بحث عرضه و تقاضا مطرح است و دستوری نیست و باید هماهنگی و همدلی صورت گیرد به‌نحوی‌که برای تولیدکننده صرفه اقتصادی داشته باشد و بر اساس مصوبه، همه باید به این دستورالعمل عمل کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز موظف به نظارت و اعمال قانون بوده و تا زمانی که مصوبه لغو نشده باید به آن عمل شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار