دکان شب چله برای لاکچری بازها

شب یلدا دکانی برای برخی‌ها باز کرده تا بتوانند انواع و اقسام کالاها و خدمات را در قالب لاکچری‌های شب یلدا برای گرفتن لایک بیشتر بفروشند.

دکان شب چله برای لاکچری بازها

مجله فارس پلاس اصفهان: شب یلدا دکانی برای برخی‌ها باز کرده تا بتوانند انواع و اقسام کالاها و خدمات را در قالب لاکچری‌های شب یلدا برای گرفتن لایک بیشتر بفروشند.

حضور و فعالیت بیش از اندازه ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام پدیده‌ای است که همه اقشار را درگیر خود کرده است و کافی‌ است یک اتفاق رخ دهد تا کل اینستاگرام به آن پدیده واکنش نشان دهد.

پس از لایک کردن عکس‌های پائیزی و دیدن استوری‌های خش خش پائیز، باید منتظر تصاویر عجیب و غریب پست‌های مخصوص شب یلدا باشیم؛ از اجسام غول‌پیکر که به بهانه میوه‌آرایی حجم زیادی میوه را در این گرانی از بین می‌برند که به مناسبت شب چله‌ای برای نوعروس برده تا چشم فامیل را کور کنند تا انواع و اقسام تیشرت‌ها، گردن‌بندها و .... که پول‌های خوبی هم برای آن هزینه می‌شود.

در این وانفسای گرانی آجیل هم برخی‌ها از ترس آبرو باید بودجه میلیون کنار بگذارند تا بتوانند باخرید آجیل دهان خاله خان‌باجی‌هایی را ببندند که یک وقت کسی نگوید چرا شب یلدای فلانی، فلان چیز را نداشت؛ کاری که از قدیم و ندیم هیچ‌کس توان این کار را نداشته!

شب یلدا که بهانه اصلی‌اش دورهم جمع شدن بوده، اکنون تبدیل به یک مراسم لاکچری شده است که اگر می‌خواهید لایک‌های بیشتری در اینستاگرام جمع کنید باید بیشتر خرج کنید؛ کار به جایی رسیده است که این روزها در فضای مجازی به مناسبت شب یلدا از آموزش رقص مخصوص این شب گرفته تا کیک و ژله مخصوص و حتی عطر خاص هم ارائه می‌شود.

حالا این که عطر مخصوص شب یلدا چه بویی دارد که در سایر شب‌ها نمی‌توان از آن استفاده کرد یا اینکه رقص شب یلدا از شیشه کدام عطاری در آمده است گذر می‌کنیم ولی این حجم از خوراکی قطعا اندام باربی و سیکس پک لاکچری‌ها را که خراب می‌کند!






خلاصه آنکه شب یلدا هم خوب دکانی برای برخی‌ها شده است و تا زمانی‌که این لاکچری‌ بازی‌ها لایک می‌خورد، شاهد افزایش این دکان‌ها خواهیم بود؛ در ضمن انگشت مبارک خود را آماده کنید که این روزها باید پست‌های زیادی را لایک کند!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار