سامانه بارشی از شرق اصفهان خارج می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی فعالیت خود را از اوایل وقت امروز آغاز کرد است و عصر امروز از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی فعالیت خود را از اوایل وقت امروز آغاز کرد است و عصر امروز از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی است که از اوایل وقت امروز فعالیت خود را بر روی استان آغاز کرده است و عصر امروز از بخش های شرقی استان خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی برای برخی مناطق استان از جمله شهرهای فریدونشهر، بویین میاندشت و داران بارش باران داشت و در برخی نقاط غربی بارش خفیف برف گزارش شده است، افزود: سامانه بارشی همراه وزش باد سرد است و بارش‌های پراکنده باران نیز برای مناطق مرکزی و شرقی در برخواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه چندان قدرتمند نیست و از روز چهارشنبه جو پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد و مه صبحگاهی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا در سردترین ساعات روز دو درجه کاهش خواهد داشت و روند کاهشی متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و میمه با دمای هوای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار