نیازمند:تلاش می‌کنم در لیست نهایی جام ملت‌ها باشم

دروازه‌ بان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت:همه دوست دارند با هم رقابت کنند و در مسابقات باشند، من هم تلاش می‌کنم طوری کار کنم که در لیست نهایی جام ملت‌ها باشم.

دروازه‌ بان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت:همه دوست دارند با هم رقابت کنند و در مسابقات باشند، من هم تلاش می‌کنم طوری کار کنم که در لیست نهایی جام ملت‌ها باشم.
پیام نیازمند در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص اولین حضورش در اردوی تیم ملی گفت: شرایط خیلی خوب است، من قبل از اینکه به اردو اضافه شوم نگران اتمسفر و فضای بین تیم بودم ولی وقتی اضافه شدم متوجه شدم همه چیز عالی و فضا هم صمیمانه است.
وی افزود: کادر فنی تیم ملی بسیار حرفه‌ای هستند و همه چیز عالی پیش می‌رود. لوپز مربی گلرهای تیم ملی هم خیلی خوب کار می‌کند و در 2 جلسه اخیر تیم ملی نکات خوبی را از او یاد گرفتم.
دروازه بان ملی پوش سپاهان در خصوص 3 دیدار آینده تیم ملی در کشور قطر گفت: هر بازی دوستانه می‌تواند برای ما تاثیرگذار باشد. اگر ما بتوانیم از گروهمان صعود کنیم قطعا کار در مرحله بعد برای ما بهتر خواهد بود به همین دلیل دیدارهای دوستانه تاثیر خوبی در عملکرد بازیکنان دارد.
نیازمند در خصوص رقابتش با سایر گلرها گفت: رقابت همیشه وجود دارد، همه دوست دارند با هم رقابت کنند و در مسابقات باشند، من هم تلاش می‌کنم طوری کار کنم که در لیست نهایی جام ملت‌ها باشم.
وی در خصوص مسابقات جام ملت‌ها گفت: جام ملت‌ها ویترین بازی‌های ملی در آسیا است و برای مردم و بازیکنان تیم ملی خیلی اهمیت دارد. ما سال‌ها است که قهرمان این مسابقات نشدیم و البته قهرمانی در این بازی‌های راحت نیست. کشورهای شرقی امکانات خوبی دارند ولی ما هم سعی می‌کنیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
نیازمند تاکید کرد: تیم‌های شرق آسیا مثل ژاپن و کره جنوبی تیم‌های قوی هستند که خطرناک هستند و به نظرم رقبای اصلی ما این تیم‌ها هستند.
دروازه بان ملی پوش سپاهان در پایان گفت: از مردم می‌خواهم هر کینه و ناراحتی که وجود دارد فراموش کنند و همه دست به دست بدهند تا در این شرایط اقتصادی که تحمل می‌کنند پشتیبان تیم ملی باشند تا ما هم با حمایت آنها به عنوان قهرمانی برسیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار