شرکت مسافربری "کیهان پیما آریا" فاقد توانمندی در انجام کار است

فرماندار چادگان گفت: چند جلسه برای ساماندهی وضعیت مسافربری شهرستان و شرکت مسافربری کیهان پیما آریا تشکیل شد و حتی اخطارهایی داده شد، اما شاهد هیچ‌گونه پیشرفتی نبوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، علی استوار امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای ترافیک شهرستان، اظهار کرد: در بحث رفع نقاط حادثه‌خیز و خصوصاً سه‌راهی کمیتک، تهیه طرح - نقشه و تأمین اعتبار میلیاردی لازم در استان انجام شده است، ولی در بحث آزادسازی با پیگیری‌های مکرر بخشدار مرکزی تاکنون توافقی بین ساکنان محلی حاصل نشده و اگر این امر انجام نشود شاهد بازگشت اعتبار به خزانه خواهیم بود.

وی افزود: طی مصوبه جلسه شهریورماه سال جاری با نماینده شرکت کیهان پیما آریا، سه ماه زمان برای راه‌اندازی، ساماندهی و توسعه وضعیت مسافربری در نظر گرفته شد که اکنون با سپری شدن زمان اعطا شده، کوچک‌ترین قدمی برداشته نشده است که باعث به وجود آمدن موج نارضایتی اجتماعی در مردم شده است.

استوار با بیان اینکه در این میان حق با مردم است، خاطرنشان کرد: به زودی طی جلسه‌ای که در استان تشکیل می‌شود. اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید به صورت تکلیفی وضعیت حمل و نقل جاده‌ای را ساماندهی کند و فرمانداری تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.

همچنین جمشید اسماعیلی- شهردار چادگان با بیان اینکه وضعیت مسافربری این شهرستان زیبنده یک شهر توریستی نیست، خاطرنشان کرد: این شهرداری در همه مراحل تابع مصوبه این شورا خواهد بود و اقدامات لازم را اجرایی خواهد کرد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار