آمریکا توان راه‌اندازی جنگ جدید ندارد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکا دیگر توان راه اندازی جنگ جدیدی را ندارند چراکه ایجاد دودستگی و تفرقه بین ارتش آمریکا باعث فلج شدن کشورشان شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکا دیگر توان راه اندازی جنگ جدیدی را ندارند چراکه ایجاد دودستگی و تفرقه بین ارتش آمریکا باعث فلج شدن کشورشان شده است.
به گزارش ایمنا سردار مجتبی فدا صبح امروز(چهارشنبه) در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان اظهار کرد: آمریکایی‌ها همیشه سعی در بزرگنمایی مشکلات ایران داشته و دارند، اما امسال بیش از پیش تلاش کردند و تمام توان خود را برای از بین بردن اتحاد، همبستگی و وحدت ملت بکار گرفتند، اما امروز هیمنه ابر قدرتی آمریکا شکسته شده و شکست جبران ناپذیری را تجربه کرده‌اند.
وی تاکید کرد: امروز صدای شکسته شدن فرهنگ لیبرال شنیده می شود و رژیم صهیونیستی نیز در خطر سقوط قرار دارد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: آنچه باعث شده انقلاب اسلامی ایران همچنان پا برجا بماند روحیه فرهنگ و ایثار، دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت، شهادت و...است که در دل مردم رشد کرده و با اینکه سردمداران رژیم صهیونیستی همه توان خود را برای براندازی این نظام بکار گرفته‌اند، اما هرگز پیروز نمی‌شوند.
سردار فدا با اشاره به مشکلاتی همچون تورم و گرانی، رکود اقتصادی، بیکاری و... که در کشور حاکم شده، اظهار کرد: این مشکلات در کشور آمریکا نیز هست و باعث ایجاد دودستگی و تفرقه بین ارتش و ملت کشورشان شده، اما در ایران مردم بسیجی وار و با اتحاد بر این مشکلات غلبه می‌کنند و سرانجام پیروز می‌شوند.
وی افزود: امروز قدرت تصمیم گیری در دستان مردم کشور است و همین ملت هستند که آزادی، استقلال و اقتدار خود را تامین کرده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، بااشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این دستاوردها به حدی است که اگر یک به یک شمارش کنیم به تمام تاریخ ایران می رسد.
به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات سرهنگ هوشنگ نوابی تقدیر و سرهنگ جواد فصیحی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دهاقان منصوب شد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار