"پردیس سینمایی ساحل" دو سالن برای کودکان دارد

شهردار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان شهر خلاق جهان توانسته توجه ویژه‌ای به توسعه صنایع خلاق به ویژه سینما داشته باشد.

شهردار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان شهر خلاق جهان توانسته توجه ویژه‌ای به توسعه صنایع خلاق به ویژه سینما داشته باشد.
به گزارش ایسنا، قدرت الله نوروزی امروز(چهارشنبه) در آیین افتتاح رسمی پردیس سینمایی ساحل، اظهار کرد: این سالن سینما زمانی که دبیرستانی بودیم خاطرات زیادی برای هم سن و سالان من دارد و اکنون به ۹ سالن بدل شده است. این پردیس دو سالن کودک دارد و این شهرِ دوست دار کودک اصفهان را بیش از پیش تحقق می‌بخشد.
وی افزود: اصفهان به عنوان شهر خلاق جهان توانسته توجه ویژه‌ای به توسعه صنایع خلاق به ویژه سینما داشته باشد.
شهردار اصفهان گفت: این سینما به دلایل غیر ارادی و به دلیل نوسانات ارزی به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نرسید، ولی با این وجود این سینما افتتاح شد.
نوروزی ادامه داد: پردیس سینمایی ساحل در کنارگذر فرهنگی چهارباغ قرار گرفته است و چهارباغ عباسی که آرزوی ۴۰ ساله همه مردم بود که پیاده راه شود حالا به این مهم نزدیک شده است و این سینما می‌تواند به رویای چهارباغی که داریم کمک کند.
وی گفت: باید بتوانیم در اصفهان زیرساخت‌های لازم برای توسعه متوازن امکانات را فراهم آوریم، باید گفت در مدت حضور این مدیریت حداقل دو سینما را در اطراف اصفهان یکی در منطقه ۱۱ شهرداری و دیگری در منطقه ۱۵ افتتاح خواهیم کرد.
نوروزی تصریح کرد: این اتفاقات گام‌های مؤثری است تا فرهنگیان در شهر اصفهان بیشتر نقش ایفا کنند، این موضوعات می‌تواند شهر فرهنگی اصفهان را تحقق ببخشد، از همه تقاضا دارم توجه ویژه به رویدادهای اصفهان داشته باشید.
شهردار اصفهان گفت: در عید نوروز اصفهان فضای فرهنگی متفاوت بود، اردیبهشت این شهر متفاوت بود و روز اصفهان یعنی اول آذر جز روزهای خاطره‌انگیز اصفهان شده‌اند. امیدوارم از نظر زیرساخت و محتوایی شهر فرهنگی را تحقق ببخشیم و تلاش می‌کنیم این مهم محقق شود.

همچنین مهدی مزروعی- سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از نخستین روز آغاز به کار شورای پنجم، بر روی اصفهان به عنوان یک شهر فرهنگی تاکید کردیم و امروز خوشحال هستیم که سینمایی با 9 سالن در آستانه چهارباغ داریم.

وی ادامه داد: در دویست قدمی این پردیس گنج دیگری وجود دارد که تلاش می‌کنیم آن را به تئاتر شهر تبدیل کنیم. این گنج سینما همایون است که باید با نام ارحام صدر توسعه پیدا کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار