منطقه ۵ اصفهان روی مدار توسعه قرار می گیرد

فردا در پنجاه و نهمین برنامه "هرهفته، چند افتتاح" از پروژه های منطقه ۵ شهرداری اصفهان به صورت رسمی بهره برداری می شود.

منطقه ۵ اصفهان روی مدار توسعه قرار می گیرد

به گزارش ایمنا، در سالهای اخیر کشور با رکود اقتصادی دست پنجه و نرم می کند اما با این حال اجرا و ساخت و ساز پروژه های محله محور و پروژه های شاخص در شهر متوقف نشده و با جدیت دنبال می شود.

در این راستا بسیاری از پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهر تکمیل و در نوبت افتتاح هستند به طوری که این بار برنامه «هر هفته چند افتتاح» که به صورت دوره ای در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر در حال اجراست به منطقه ۵ رسیده تا براساس آن شاهد افتتاح طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در این منطقه باشیم.

تکمیل احداث پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی

عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی در خیابان محتشم کاشانی - بعد از ساختمان MRI با زیربنای ۸۶۹۰ متر مربع و با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری است.

این پارکینگ طبقاتی که در ۷ طبقه احداث شده است ظرفیت پارک ۲۶۰ خودرو را دارد.

عملیات اجرایی مجموعه تجاری - اداری در بلوار کشاورز - جنب خیابان علامه جعفری با زیر بنای ۴۵۰۰ متر مربع در ۸ طبقه و با هزینه ۵۵ میلیارد ریال تکمیل شده است.

احداث خیابان یازده محرم در خیابان محتشم کاشانی

همچنین خیابان یازده محرم در خیابان محتشم کاشانی- بعد از پارکینگ محتشم کاشانی به طول ۴۲۰ متر و عرض ۲۰ متر تکمیل شده که برای عملیات اجرای این پروژه ‌۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آزادسازی آن نیز ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ساماندهی پیاده روها و گذرهای منطقه

از دیگر پروژه های منطقه ۵ شهرداری اصفهان می توان به پیاده روسازی خیابان های رودکی، وحید، ملت و بوستان ملت اشاره کرد که برای تردد روان شهروندان با هزینه ۱۸ میلیارد ریال اجرایی شده است.

همچنین گذرهای منطقه همچون گذرهای بهار، کاویان، سنگ تراشها، کلیسای وانک و پاچنار با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در این منطقه ساماندهی شد.

پروژه های منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال در روز چهارشنبه هفته جاری با حضور شهردار، مدیران شهری، اعضای شورای شهر، شهروندان، خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه و ... به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار