چرخابی : آژیر خطر برای سپاهان به صدا درآمده

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال و جایگاه تیم‌های اصفهانی، عملکرد آن‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال و جایگاه تیم‌های اصفهانی، عملکرد آن‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

حسین چرخابی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص عملکرد تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اگر به جدول نگاه کنیم می‌توانیم همه چیز را بررسی کنیم، سپاهان در صدر جدول و ذوب‌آهن در پایین جدول قرار دارند، دقیقا جای این دو تیم نسبت به فصل گذشته عوض شده است.

کارشناس فوتبال اصفهان افزود: باشگاه سپاهان بعد از این‌که 3 فصل در نتیجه‌گیری نا‌موفق بود و هواداران این تیم نیز که متعصب هستند، این نتایج را از این تیم قبول نکردند تا سپاهان خانه‌تکانی را در کادر فنی، بازیکنان و حتی مدیریت باشگاه انجام دهد.

وی در ادامه بیان داشت: این موضوع سبب شد تا با یک مدیریت خوب از سوی تابش که فوتبالیست خوب اصفهان و سپاهان در زمان گذشته بود و به عنوان نفر دوم، سال‌های سال در سپاهان حضور داشت، تیم سپاهان در صدر جدول قرار بگیرد.

چرخابی با اشاره به این‌که سپاهان نیز بدون مشکل نیست، تصریح کرد: اگر بگوییم این تیم بی‌نظیر در حق آن‌ها ظلم کرده‌ایم، مشکل سپاهان این است که فقط یک برنامه برای رسیدن به گل از طریق ارسال‌ها، اوت‌های بلند و ضربات ایستگاهی دارد و اگر تیمی این راه‌ها را ببندد، سپاهان دیگر سپاهان نخواهد بود.

کارشناس فوتبال اصفهان عنوان کرد: نیمه دوم بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان آژیر خطر قرمزی برای باشگاه سپاهان بود؛ امیر قلعه‌نویی باید بداند اگر یک هافبک بازی‌ساز خوب، یک مهاجم رونده در عمق دفاع حریف به خدمت نگیرد با مشکل رو به رو خواهد شد.

چرخابی در خصوص وضعیت ذوب‌آهن نیز گفت: ذوب‌آهن نیز یک مدیر عالم خوب به نام سعید آذری دارد اما این باشگاه از سوی کارخانه ذوب‌آهن به خوبی حمایت نمی‌شود.

مربی تیم فوتبال سپاهان نوین تأکید کرد: هر سال تیم‌هایی که آسیایی هستند به خوبی از سوی اسپانسر‌ها حمایت نمی‌شوند، ذوب‌آهن نماینده ایران است و باید با کشور‌های عربی بازی کند و همه دوست دارند این تیم موفق شود، افرادی هستند که اگر به تیم‌های عربستانی ببازیم، سکته می‌کنند.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: باید فکری برای حال و روز ذوب‌آهن شود و حالا که آسیایی هستند با انجام هزینه برای نیم‌فصل دوم و مسابقات آسیایی به خوبی آماده شوند و بازی‌های خوبی انجام دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار