200 اتوبوس سال آینده به اتوبوسرانی اصفهان افزوده می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: 200 دستگاه اتوبوس شهری و تندرو ( بی.آر.تی) سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: 200 دستگاه اتوبوس شهری و تندرو ( بی.آر.تی) سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر اضافه می شود.
قدرت افتخاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هزینه خرید این تعداد اتوبوس از محل 2 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی شهرداری اصفهان تامین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عمر متوسط ناوگان اتوبوسرانی در کلانشهرهای ایران بالغ بر 9 سال است، اظهارداشت: بسیاری از اتوبوس های اصفهان به نوسازی و بهسازی نیاز دارد و این موضوع از جمله برنامه ها و فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اضافه کرد: حذف یارانه های دولتی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری تا اندازه ای روند بهبود این خدمات را کند می کند، با این حال در روزهای اخیر 30 اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل شهری این کلانشهر اضافه شد و با احتساب ورود 50 اتوبوس نو و 30 اتوبوس بازسازی شده قبلی ؛ هم اکنون 110 اتوبوس با شرایط مطلوب وارد ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه شده است.
وی همچنین به برنامه ریزی این شرکت برای راه اندازی اتوبوس برای توانخواهان اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون 2 دستگاه اتوبوس ویژه معلولان به همت بخش خصوصی برای استفاده افراد توانخواه در ناوگان قرار می گیرد و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس واحد دیگر نیز قابلیت تبدیل به این نوع اتوبوس را دارد.
افتخاری تاکید کرد: رشد کیفی و کمی حمل و نقل شهری در کنار اطلاع رسانی درست را در دستور کار داریم و بر همین اساس تارنمای مشتریان شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت آفلاین و آنلاین اطلاعات مقصد و مبداء اتوبوس، کرایه و خطوط طی روزهای آینده برای مسافران قابل استفاده خواهد بود.
هم اکنون یک هزار و 300 دستگاه اتوبوس در ناوگان اصفهان فعال است.
ناوگان اتوبوسرانی اصفهان روزانه حدود 650 هزار نفر را در خطوطی به طول 2 هزارکیلومتر جا به جا می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار