حمایت کمیته امداد از ۳۷۶۳ بیمار صعب‌العلاج

معاون کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد از ۳ هزار و ۷۶۳ بیمار صعب العلاج حمایت می‌کند.

معاون کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد از ۳ هزار و ۷۶۳ بیمار صعب العلاج حمایت می‌کند.
جلال یزدانی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به خدمات بیمه مکمل مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: در 8 ماهه امسال، 158 هزار و 407 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اصفهان از خدمات بیمه مکمل استفاده کردند.‌ بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای بهره‌مندی این مددجویان از بیمه مکمل، هزینه شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه هزینه‌های درمانی در بسیار از موارد زیاد است، گفت: در راستای تکمیل خدمات ارائه شده توسط بیمه‌های پایه درمانی تمام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اعم از شهری و روستایی، زیر پوشش بیمه مکمل درمان قرار دارند.
وی ادامه داد: این خدمت در سه زمینه که شامل پرداخت فرانشیز و مابه التفاوت خدمات مشمول بیمه پایه، خدمات تشخیصی و درمانی ضروری غیر پوشش بیمه پایه و خدمات جانبی درمان شامل هزینه رفت‌و‌آمد بیماران، امکانات اقامتی و هزینه مراقبت از بیماران زمین‌گیر به مددجویان ارائه می‌شود.
یزدانی تصریح کرد: کمیته امداد از 3 هزار و 763 بیمار صعب العلاج حمایت می‌کند و تا سقف صد در صد کمک هزینه‌های درمانی از خدمات بیمه مکمل کمیته امداد اصفهان بهره‌مند می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به مجموع هزینه‌های صرف شده در زمینه بهداشت، درمان و بیمه جامعه زیر پوشش کمیته، اظهار داشت: در 8 ماهه امسال بیش از 23 میلیارد و 200 میلیون تومان در زمینه‌های مختلف حمایتی برای جامعه هدف این نهاد هزینه شده است.
وی افزود: بودجه‌ها و اعتبارات دولتی و کمک‌های مردم در قالب صدقه، پاسخگوی روند رو به افزایش هزینه‌های درمان خانوارهای زیر پوشش این نهاد نیست و لذا در مسیر حمایت موثر از مددجویان به هم‌افزایی فعالان این عرصه و جامعه پزشکان نیکوکار نیازمندیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار