فتاحی: لیست مازاد برای نیم فصل دوم نداریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد بدهی سعید آقایی به باشگاه ماشین سازی تبریز ارتباطی به زردپوشان اصفهانی ندارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد بدهی سعید آقایی به باشگاه ماشین سازی تبریز ارتباطی به زردپوشان اصفهانی ندارد.
رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بدهی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سعید آقایی به باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار کرد: این بدهی ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد چرا که طی توافق صورت گرفته میان سعید آقایی و ماشین سازی یک چک صادر شده است و طرفین باید این مشکل را حل کنند.
او درباره اینکه قلعه نویی اصرار به جذب الحاجی گرو بازیکن سابق استقلال دارد، گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که الحاجی گرو مدنظر قلعه نویی نیست و در حال حاضر قصد نداریم بازیکن خارجی جذب کنیم.
لیست مازاد برای نیم فصل دوم نداریم
فتاحی درباره اینکه جلال علی محمدی خواستار فسخ قراردادش با سپاهان شده است، بیان کرد: لیست مازاد در نیم فصل دوم نداریم و علی محمدی هم در فهرست خروجی‌های باشگاه نیست.
سرپرست سپاهان درباره اینکه این تیم در چه پست‌هایی قرار است بازیکن بگیرد، تصریح کرد: قلعه نویی لیست بازیکنان مدنظرش را داده است و تا زمانی که توافقات نهایی نشود اسامی را اعلام نمی‌کنیم.
برگزاری اردو در کیش به تصمیم قلعه نویی بستگی دارد
او درباره وضعیت اردوی تیم سپاهان اظهار کرد: طبق برنامه تمرینات تیم از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و بعد از اینکه قلعه نویی به اصفهان آمد درباره برگزاری اردو در کیش تصمیم می‌گیریم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره احتمال استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ برتر خاطر نشان کرد: به نظرم صددرصد استفاده از کمک داور ویدیویی باعث می‌شود که اشتباهات داوری کاهش یابد و تیم‌ها از داوری متضرر نمی‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار