فال ماهانه دی 97 + فال این ماه و طالع بینی ماهانه جدید

فال ماه یکی از شاخه های نهان شناسی با روش های فراطبیعی است که بیان آن از عهده هرکسی خارج است و کوششی است که از آینده اطلاع رسانی می کند

فال ماه یکی از شاخه های نهان شناسی با روش های فراطبیعی است که بیان آن از عهده هرکسی خارج است و کوششی است که از آینده اطلاع رسانی می کند

در این مطلب فال ماهانه را می خوانید

فال ماهیانه دی 97

فال ماهانه متولدین فروردین

برای به اوج رسیدن همواره دنبال مسیر بوده اید که منطقی و پیوسته و هماهنگ پیش بروید و همین موجب موفقیت شما شده است. ادامه روند زندگی شخصی و یا زندگی کاری شما نیز با مراحل، و نشیب و فرازهای متنوع همراه بوده و آنچه را که امروز هستید به دلیل قدرت تفکر و صبر و پشتکارتان می باشد. این مسیر مطمئناً برایتان مسیر موفقیت و کامیابی است که می توانید در آن قدم بگذارید.

در این ماه، برنامه های متنوع و خاصی را خواهید داشت که می تواند در مسیر موفقیتتان مؤثر باشد، البته برخی برنامه هایی که ممکن است برایتان شرایط بدی را به وجود آورد و با درگیری لفطی همراه شود، اما باید مثل همیشه کنترل خود را از دست ندهید و عاقلانه برخورد کنید.


فال ماهانه متولدین اردیبهشت

درگیرهای ذهنیتان آنقدر زیاد شده است که تصمیم به برنامه ها و تغییراتی اساسی در کار و زندگی دارید مسیر درستی را انتخاب کرده اید اما در اوایل کار ممکن است با شکست و مشکلاتی روبرو شوید. نباید دست از تلاش بردارید و دوباره نیمه راه، دست از تلاش بردارید. در این مسیر ثابت قدم، صبور و با تلاش باشید و اگر نمی توانید هیچگاه در آن وارد نشوید.

این ماه، به دنبال تغییراتی سازنده دچار مشکل می شوید و حتی از سرمایه های خود نیز استفاده می کنید و خیلی سخت می گذرد؛ اما در روند برنامه های این ماه تغییرات و رویدادهایی لذت بخش برایتان رقم می خورد که سختی این ماه را زودگذر و سهل می سازد.

فال ماهانه متولدین خرداد

برای تأیید کارها و برنامه هایتان نیازی نیست که مورد تأیید همگان باشید. همین که براساس منطق و هدف برنامه ریزی شده باشد و از مشاوره افرادی دلسوز در آن بهره مند شده باشید برایتان کافی است، اما با احتیاط گام بردارید و برای هر مرحله هم دلیل و هدف مهمی داشته باشید.

این ماه با کمترین اتفاق و رویداد ها مواجه خواهید شد و بیشتر به صورت عادی و روزمرگی سپری می گردد در اواسط ماه با برنامه هایی متنوع تر روبرو می شوید و در اواخر نیز شرایط با جزییات ریزتر متغیر خواهد بود.

فال ماهانه متولدین تیر

احساسات زودگذر هیچ جایگاهی در برنامه های زندگی و کاری شما ندارد و شاید دلیلش این است که شما زیاد نمی توانید احساسات دیگران را درک کنید و حتی توانایی ابراز احساس خود را نیز ندارید. انسانی پرتلاش و زحمت کش هستید ولی شلختگی و عدم انظباط در زندگی موجب خسران شما می گردد.

در این ماه کمی با مشکلات مالی روبرو می شوید و در برنامه کاریتان هم دچار مشکلاتی خواهید شد .اما در اواسط ماه شرایط بهتر می شود و اوضاع زندگی و کار روال عادی خود را تا پایان ماه خواهد داشت و به کار و زندگی خود همچنان مشغول می شوید.

فال ماهانه متولدین مرداد

نیروی جسمی و ذهنی خاصی دارید. اگر در تلاش هستید با برنامه و منظم زندگی کار و زندگی خود را پیش ببرید اما گاهی متزلزل می شود و از مسیر خود باز می مانید و مجدد بعد از مکث کوتاهی به مسیر خود باز می گردید. قرار نیست که بر حسب توانایی و حوصله زندگی کنید چون شما فقط متعلق به خودتان نیستید و در ارتباط با دیگران هستید.

این ماه کمی دچار آشفتگی و افکار منفی و پوچ می شود. بی دلیل یا با دلیل استرس، اضطراب و تنش های گاه و بیگاه سراغتان می آید و مجدد به حالت عادی برمی گردید. اواخر ماه برایتان بهتر می شود و آرامش قبلی خود را خواهید داشت.


فال ماهانه متولدین شهریور

در کار و حرفه خود به دنبال نقطه ارتقاء و ترقی هستید که در آن به حق حداقلیتان دست بیابید. اما گاه با اخبار و رویدادهایی خوشحال کننده امیدوار می شوید و گاه با اخباری ناراحت کننده، امیدتان را از دست می دهید و حس بدی به شما دست می دهد و این اخبار ضد و نقیض، کل زندگیتان را درگیر ساخته است.

در این ماه حوادث و رویدادهای شاد و یا نگران کننده دارید و بیشتر درگیر کار و فعالیت خود هستید و مدام درگیر برنامه سلامت و مادی و از این دست خواهید بود

اواخر ماه برایتان شرایط بهتر و آرامش بیشتری را خواهید داشت.

فال ماهانه متولدین مهر

از این همه جستجوی واهی چه چیزی نصیبتان شده است؟ از این همه تکرار و زیر و رو کردن خاطرات گذشته به چه نتیجه ای رسیده اید؟

وقتی خودتان، خود را قبول ندارید و باور، دوباره زندگی و شروع تازه را درک نمی کنید. نمی توان انتظار این را داشت که شرایطتتان تغییر کنید. متأسفانه اراده خوبی ندارید و این نقطه ضعف شماست

در این ماه شرایط کاری و زندگیتان همچنان ادامه خواهد داشت، کمترین تغییر ممکن را دارید و بیشتر در اواسط و اواخر دی افسرده، عصبی و با بی حوصلگی طی می شود.

فال ماهانه متولدین آبان

قدرت ایمان خوبی دارید و به رحمت بیکران خدا اعتقاد راسخ دارید ولی هیچ امیدی به گشایش در کار و برنامه زندگی و کار خود ندارید و همواره در شکایت و اعتراض به سر می برید و این با توجه به قدرت ایمان شما در تناقض است. باور و امید به زندگی را باز یابی کنید و شرایط را برای خود سهل بگیرید که کمتر دچار مشکل شوید.

این ماه نسب به ماه قبل شرایط نسبتاً بهتر است و همان شرایط کاری و زندگی را خواهید داشت اما آرامش بیشتری دارید به شرط آنکه زیاد خود را دچار مشکل نکنید و به خود فشار نیارید. اواسط ماه، برنامه متنوعی دارید و شادتر خواهید بود.

فال ماهانه متولدین آذر

در قدم اول هر کاری باید هدف درستی داشته باشید و بعد نیز تا آخرین لحظه دست از تلاش نکشید و تا آخرین توان در انجام آن کوشا باشید

اگر در برنامه کاری و شغلی مشارکت دارید همه چیز را مشخص کنید و جزییات را برای ادامه روند کاری روشن سازید تا دچار مشکل نشوید و اگر مستقل هستید، سعی کنید با برنامه پیش روید.


فال ماهانه متولدین دی

سواد فقط علم نیست، گاه با داشتن مدارک عالی، قدرت تحلیل و درکتان به اندازه یک سیکل نیز نخواهد بود و گاه با نداشتن مدارک عالی تحصیلی افرادی با دانش درک بالا را در کنار خود می بینید که بیش از هرکس از آنها ارامش می گیرید و دوستشان خواهید داشت. سعی کنید شما در گروهی قرار بگیرید که در کنار تحصیلات، درک و شعور بالا داشته باشید و روابط اجتماعی خود را نیز ارتقاء دهید.

این ماه، پر از سختی و تلاش مضاعف بخصوص در اواخر ماه برایتان است. اواسط ماه برایتان لذت بخش تر خواهد بود. کمی دچار مشکلات غیر قابل پیش بینی می شوید که با درایت و عقل خود آن را مدیریت و رفع می سازید.


فال ماهانه متولدین بهمن

آب در کوزه و ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم، آنچه در پی آن هستید کنار شماست و آن را نمی یابید و بیهوده در تلاش هستید. خودتان بهتر از هر کسی، به خصوصیات خودتان آگاه هستید. بنابرابن با مقداری تأمل بنگرید که به دنبال چه هستید و هدفتان چیست؟ و راهی منطقی را برای حل مشکلاتتان بیابید.

در این ماه، می بایست تلاشتان را چه در زندگی و چه در برنامه های کاری دو برابر کنید وگرنه دچار ضرر می شوید. نکته دیگر اینکه در این ماه شرایط خوب و بدی برایتان رقم می خورد که به نسبت از آن سود و زیان می بینید. کمی خوددار باشید و صبور و از ناملایمات این ماه ضرر زیادی نمی بینید و اواخر ماه شرایط آرامتر می شود.

فال ماهانه متولدین اسفند

سعی کنید در کار و زندگی خود بی فکری، بی برنامگی و عجله کردن را کنار بگذارید و با نسنجیدن راه، دنبال یک شبه، به همه چیز رسیدن نباشید؛ چون این هیچگاه برایتان پیش نمی آید. در کار و زندگی به خطا و اشتباهی می روید که نهایتاً همین جا و همین حد را خواهید داشت و افسوس و حسرت فراوان عایدتان می شود

در این ماه، با شرایط کاملاً متغیر و متناقض روبرو می شوید که خیلی شما را در تنگنا قرار می دهد. شاید سریع تر رفع شود و شاید ادامه دار باشد و این با توجه به مشکل و شرایط شما متغیر خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار