قیمت مدارس فوتبال در تابستان از 160 هزار تا 240 هزار تومان

مسؤول واحد پایه هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: قیمت مدارس فوتبال از 160 هزار تومان برای 24 جلسه از تیرماه تا شهریورماه تا 240 هزار تومان بسته به نوع خدمات قیمت‌گذاری شد.

قیمت مدارس فوتبال در تابستان از 160 هزار تا 240 هزار تومان

محمدرضا زکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره فعالیت مدارس فوتبال پایه در سطح اصفهان اظهار کرد: مدارس فوتبال در سطح استان اصفهان طی جلسه‌ای که برگزار شد به 5 دسته تقسیم‌بندی شدند که نسبت به خدمات و امکاناتی که در اختیار قرار می‌دهند و همچنین نسبت به کیفیت زمین تمرینی و اساتید قیمت‌گذاری شدند.

وی افزود: قیمت مدارس فوتبال از 160 هزار تومان برای 24 جلسه از تیرماه تا شهریورماه تا 240 هزار تومان بسته به نوع خدمات قیمت‌گذاری شد.

مسؤول واحد پایه هیأت فوتبال استان اصفهان تأکید کرد: در سطح شهر اصفهان 23 مدرسه فوتبال درخواست مجوز داده‌اند؛ با توجه به اینکه قیمت‌گذاری مدارس به پایان رسیده است، مجوزات لازم برای این مدارس امروز صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: به خانواده‌هایی که مایل هستند فرزندان خود را در کلاس‌های فوتبال ثبت نام کنند می‌گوییم به مدارس نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنند و حتما از داشتن مجوز هیأت فوتبال مدرسه مطلع شوند.

زکی‌زاده عنوان کرد: امسال برای خواهران نیز ناظر قرار داده‌ایم و در سطح کل استان نظارت بر مدارس فوتبال وجود دارد؛ در سطح کل استان یک شبکه استعدادیابی نیز فعال کرده‌ایم که علاوه بر نظارت بر عملکرد ثبت نام، استعدادهای درخشان را نیز استعدادیابی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: با ارزیابی مدارس فوتبال در سطح استان مدرسه نمونه را نیز می‌توانیم در پایان انتخاب کنیم و در این باره اقداماتی صورت گرفته است.

مسؤول واحد پایه هیأت فوتبال استان اصفهان در پایان اظهار کرد: تعداد مدارس فوتبال و تیم‌‌های پایه نسبت به سال گذشته پیدا کرده است؛ آئین‌نامه‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم تا زیرساخت فوتبال اصفهان تقویت شود.

به گفته زکی‌زاده قیمت مدارس فوتبال از 5 ستاره ممتاز تا 2 ستاره متناسب به نوع امکانات، زمین تمرین، درجه مربیان و ... به شرح زیر است:

5 ستاره ممتاز 240 هزار تومان

5 ستاره 225 هزار تومان

4 ستاره 205 هزار تومان

3 ستاره 195 هزار تومان

2 ستاره 160 هزار تومان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار