تئاتر «دلشوره» روی صحنه می‌رود

3 روز دیگر تئاتر «دلشوره» در سالن اصلی فرشچیان روی صحنه می‌رود و تئاتر کمدی «عروسی» هفته آخر اجرای خود را پشت سر می‌گذارد.

3 روز دیگر تئاتر «دلشوره» در سالن اصلی فرشچیان روی صحنه می‌رود و تئاتر کمدی «عروسی» هفته آخر اجرای خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش فارس، نمایش کمدی «عروسی» آخرین هفته اجرای خود را دارد و همچنین با اتمام نمایش «عروسی» تئاتر «دلشوره» اجرای خود را آغاز می‌کند؛ در این میان تئاتر «دزدها به چه می‌اندیشند» امروز در تماشاخانه ماه در مقابل دید مردم نمایش خود را از ساعت 19 روی صحنه اجرا خواهند کرد.

3 روز دیگر باقی مانده است تا تئاتر «دلشوره» بر روی صحنه اجرای نمایش خود را بیاورد؛ این تئاتر از 6 دی ماه پنج‌شنبه ساعت 19:30 نمایش خود را تقدیم به نگاه چشمان تماشاگران خواهد کرد، برای تهیه بلیت اینترنتی سایت www.gisheh8.com در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است تا بتوانند اینترنتی اقدام به خرید بلیت کنند، مکان برگزاری اجرای این تئاتر تالار فرشچیان سالن اصلی خواهد بود.

«دزدها به چه می‌اندیشند» به میزبانی گروه تئاتر شهرزاد و به سرپرستی شهاب غزالی دوشنبه 3 دی ماه اجرای خود را در مقابل چشمان مردم به روی صحنه می‌برد؛ این نمایش در ساعت 19 در تماشاخانه ماه اجرا دارند، بلیت این تئاتر می‌توان از سایت www.gisheh8.com با تخفیف تهیه کرد.

تئاتر کمدی «عروسی» از 8 آذر ماه نمایش خود را به اجرا در آورده‌اند؛ اجرای این نمایش کمدی تا 7 دی ماه ادامه دارد و از ساعت 19 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، تئاتر کمدی «عروسی» را می‌توان برای گذراندن اوقات فراغت آخر هفته پیشنهاد کرد، مکان در نظر گرفته شده برای این نمایش کمدی تالار فرشچیان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار